Eerst ff voorstellen.

Hallo baardmannen,

Ik ben Johan, 26 en kom uit Numansdorp (vlakbij Rotterdam), ik heb ongeveer vanaf m'n 21e een snor en sik laten groeien aangezien ik voor een volle baard nog niet de groei op mijn wangen heb, veel stijlen geprobeerd, begonnen met alleen sik, daarna snor erbij, toen alleen stoppels maar nu laat ik het inmiddels vanaf begin September lekker groeien omdat ik toch voor een lange sik wil gaan en de mogelijkheid wil hebben hem eventueel te vlechten (een viking stijl vind ik enorm gaaf), hij is nu inmiddels ruim 4 cm maar wil hem uiteraard langer. Inmiddels ook verslaaf aan baardolie omdat m'n sik van nature stug is en de olie bied goede uitkomst, tot nu toe gaat het groeien erg goed en des te langer hij groeit des te cooler vind ik hem haha :)>
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    556,7 KB · Weergaven: 44
En wederom een metalhead erbij.. (neem ik aan?:D)
Sik ziet er lekker vol uit.. (Y)

Welkom!

Haha jazekers metalhead :D ben helemaal compleet met lang haar (zit op de foto in een staart) snor en sik, gezichtsbeharing en metal zijn bijna onafscheidelijk. Zeker volle baarden stralen macht uit, heeft wat episch, gelijk nog een vraag trouwens want heb momenteel een blanco baardolie besteld op mijnbaard.nl omdat ik dacht dat geur loos fijn is maar nou mis ik dat toch wel, dus wie heeft een tip voor een goeie olie met lekkere geur?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Neem eens een kijkje in 'verzorgingsproducten en ervaringen' zou ik zeggen. Wellicht zit er iets bij wat je aanspreekt.. ;)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom baardbroeder Johan, je hebt een duidelijke visie wat betreft
je wensen, moge ze allemaal uitkomen (Y)

Groeten Hans
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom op het forum ;)

Zelf lijkt mij het vlechten als een Viking ook erg leuk maar ik ga nog een paar jaar moeten wachten want de werkgever gaat niet blijven akkoord gaan als ik de mijne nog verder laat groeien vrees ik :confused:
 
Kwa werk is het gelukkig geen probleem bij mij en heb een makkelijke baas, werk in de auto carrosserie dus kom ook bijna nooit met klanten in aanraking :)
 
Hey,

Na een ruim jaar afwezig geweest te zijn ben ik hier weer! Ik had m'n sik vorig jaar februari helemaal kort getrimd omdat ik dacht dat ik dat mooier zou vinden, tja fouten maken we allemaal wel eens pff, toen heb ik het een aantal maanden op slecht 3 mm getrimd gehouden maar begon de lengte toch echt te missen, ik laat het dus nu weer sinds begin November vorig jaar groeien en zit nu (vanaf onderkant kin) op 5 cm, ik laat het nog lekker tot augustus z'n gang gaan, dan wil ik er misschien een vlecht in ofzo, de viking style. Goed hier terug te zijn! :D
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    458,9 KB · Weergaven: 21

JeroenP

Volle Baard
welkom terug,

en succes deze keer. Zelf heb ik twee weken ook mijn baard een stuk korter gemaakt en ben nu weer opnieuw begonnen met mijn baardreis. Persoonlijk vind ik reis voor de tweede keer nog leuker.....
 
welkom terug,

en succes deze keer. Zelf heb ik twee weken ook mijn baard een stuk korter gemaakt en ben nu weer opnieuw begonnen met mijn baardreis. Persoonlijk vind ik reis voor de tweede keer nog leuker.....

Jazeker! Kort is lekker in de zomer maar ben toch meer een type voor een langere sik merk ik, nu hij weer langer word merk ik wat ik in die tijd gemist heb. Hij gaat er nu niet meer af! :)>
 
Banner image
Top