een goeie baardolie

Hallo mede baarddragers

ik koop vrijwel alles op mijnbaard.nl

nou heb ik vrijwel altijd de baardolie woody maar wil ook wel eens wat anders . wat hebben jullie ? ik zelf wil niet persee experimenteren met olie van de tuinen enzo . gewoon een goeie kant en klaar olie is mijn best hahahah iemand tipss welke ik zou kunnen nemen . grt Danny
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Volgens mij kan je alle kanten op qua smaak en die antwoorden zal je hier dus waarschijnlijk ook gaan krijgen ;)

Als Woody je bevalt hou je hoogstwaarschijnlijk van de houtgeuren.
In dat geval is Azbane "Ceaderwood" een mogelijkheid, of Grave Before Shave "Pine". Mogelijk bevalt ook Zeus "Sandalwood" of Mr. Bear Family "Woodland".
Damn Good Soap Company heeft ook nog de geur "The Woods" die erg houterig is.
Zelf ben ik blijven hangen bij The Bearded Bastard en de geuren "Woodsman" en vooral "Man of the Woods" maar die is helaas ook erg prijzig :oops:.

Kortom, zelf uitproberen en op termijn kijken welke jouw all-time-favorite zal blijken te zijn (Y)
 
Volgens mij kan je alle kanten op qua smaak en die antwoorden zal je hier dus waarschijnlijk ook gaan krijgen ;)

Als Woody je bevalt hou je hoogstwaarschijnlijk van de houtgeuren.
In dat geval is Azbane "Ceaderwood" een mogelijkheid, of Grave Before Shave "Pine". Mogelijk bevalt ook Zeus "Sandalwood" of Mr. Bear Family "Woodland".
Damn Good Soap Company heeft ook nog de geur "The Woods" die erg houterig is.
Zelf ben ik blijven hangen bij The Bearded Bastard en de geuren "Woodsman" en vooral "Man of the Woods" maar die is helaas ook erg prijzig :oops:.

Kortom, zelf uitproberen en op termijn kijken welke jouw all-time-favorite zal blijken te zijn (Y)
dank voor je reactie cowboy . waarom zijn er zo veel keuzes ook pfff zo moelijk zou alles wille proberen hahahah .
 
heb de baardolie van holland and barrett besteld . eens even kijken of dit was is . en kom er van de week toch nog een keer langs kijk ik ook even naar de ceder olie voor te mengen . eigelijk was ik dit niet van plan maar ag . hahahha
 

Ardjan

Baardaap
heb de baardolie van holland and barrett besteld . eens even kijken of dit was is . en kom er van de week toch nog een keer langs kijk ik ook even naar de ceder olie voor te mengen . eigelijk was ik dit niet van plan maar ag . hahahha
Bevalt mij goed deze olie, Danny. De olie is fijn; wordt snel opgenomen in de huid. De geur vind ik echter wat minder; moest in 't begin best wel even aan wennen. Heb toen zelf wat geurolie (H&B) toegevoegd. Is nu prima te doen. Kortom: een goeie olie voor een zeer schappelijke prijs. Bevalt mij prima!
 
Bevalt mij goed deze olie, Danny. De olie is fijn; wordt snel opgenomen in de huid. De geur vind ik echter wat minder; moest in 't begin best wel even aan wennen. Heb toen zelf wat geurolie (H&B) toegevoegd. Is nu prima te doen. Kortom: een goeie olie voor een zeer schappelijke prijs. Bevalt mij prima!


okee dankje voor je bericht Ardjan
Ze zijn nu in de aanbieding 2e fles voor 1 euro 100ML . heb er zelf 4 besteld om geen verzendkoste te hoeven betalen en ben nu totaal 21 euro nog wat kwijd dat voor 400 ML is geeeen geld . zat zelf ook al aan Ceder of inderdaad geur olie toevoegen . maar aan gezien ik ook een balsem gebruik en wax die erg goed ruiken is dat denk ik niet nodig .

grt Danny

ps : hier eventueel de Link voor de geïnteresseerde

http://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/de-tuinen-baardolie-60009821
[DOUBLEPOST=1497262888][/DOUBLEPOST]
Volgens mij kan je alle kanten op qua smaak en die antwoorden zal je hier dus waarschijnlijk ook gaan krijgen ;)

Als Woody je bevalt hou je hoogstwaarschijnlijk van de houtgeuren.
In dat geval is Azbane "Ceaderwood" een mogelijkheid, of Grave Before Shave "Pine". Mogelijk bevalt ook Zeus "Sandalwood" of Mr. Bear Family "Woodland".
Damn Good Soap Company heeft ook nog de geur "The Woods" die erg houterig is.
Zelf ben ik blijven hangen bij The Bearded Bastard en de geuren "Woodsman" en vooral "Man of the Woods" maar die is helaas ook erg prijzig :oops:.

Kortom, zelf uitproberen en op termijn kijken welke jouw all-time-favorite zal blijken te zijn (Y)

die van woody blijft zowiezo favoriet alleen de prijs is jammer voor 30ml en je doet er nou niet echt super lang mee
men of the woods is inderdaad ook ook een favoriet heb ik wel eens gehad maar inderdaad ze mogen de prijs voor onze trotse baarddragers wel even aantrekkelijker maken misschien hier een topic over beginnen dat verkoop punten zoals Mijnbaard.nl (een van mijn favoriete online winkel)
de prijs drastisch omlaag gooie hahahahah grt Danny
 
Banner image
Top