.... een goede olie combinatie nog niet echt gevonden

Kale666man

Baardaap
Beste baardolie mengers,;)
Wellicht vinden jullie het ook leuk om te weten dat behalve de lekkere geuren essentiële oliën ook nog andere effecten heeft.
Zo werken en paar druppels lavendel op je kussen prima om rustig te worden en lekker te slapen.
Sandelhout is zoet, warm en houtachtig. Neemt spanningen weg.
Iedere olie heeft naast de specifieke geur ook nog tal van eigenschappen die je zou kunnen gebruiken (aromatherapie).
Wat wel van belang is dat je altijd olie gebruikt van een heel goede kwaliteit anders heb je er niets aan.
Chi is een heel goed merk. Het is niet goedkoop maar dan heb je ook wat
Essentiële oliën kan je ook verdampen in de huis om b.v. een fijne sfeer te creëren.
Kijk maar eens op https://www.chi.nl/aromalogica
Ja mooie dingen en klopt ook,het bestaat al lang en de dingen die je zelf al opnoemde waaronder lavendel een hele bekende is staan hier een hoop tips op.mooi
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Op dit moment heb ik een goede balm... zal ik in mijn andere topic een review van achter laten :) (... moeilijke keuze, nieuwe balm / wax)
EN geurende olie, EN geurende parfum EN geurende balm.. nou... nee.. ben geen ICI Paris :) hahahaha

Op dit moment een zacht geur en daarbij (bijna) geurloze olie op basis van jojoba en amandel met een heerlijke balm... :)
Complimenten al genoeg gehad hahaha
 

Kale666man

Baardaap
Leuk hoor en merk dat je er ook veel plezier aan beleefd met experimenteren hiermee.
Nou en als je zoveel complimentjes krijgt is een stempel op je werk.
 
Banner image
Top