Dear Beard wash en oil

Fernand

Baard
Alvast een verjaardagscadeau gehad van mijn schoondochter.

Dear Beard is een nieuw merk zonder parabenen (wat dat ook mag zijn) siliconen, paraffine

De wash ruikt naar citroen/citrus
De oil ruikt naar amber.

Morgenochtend zal ik het testen en verslag uitbrengen
 

Bijlagen

  • IMG_20151202_193606.jpg
    IMG_20151202_193606.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 16

Fernand

Baard
eerste bevindingen:

flesjes zijn van bruin plastic met daarin een druppelsysteem (geen pipet).
Dat druppeldopje kan je makkelijk eruit halen wat dus een voordeel is als het opraakt en je dan het flesje kan hergebruiken.

Face/beard wash:

Vanuit de fles rook de wash erg naar citroen/bergamot (wel minder dan de Damn Good Soap Company beard balm)
Tijdens het inwrijven viel de geur erg mee en vond ik het wel een prettige lucht.
Er leek op iets van sinaasappel/manderijn te zijn
na uitspoelen is de geur redelijk verdwenen (wat ik een pluspunt vind)

Beard oil:

het druppelen is wat onhandig omdat je geneigd ben om in het plastic flesje te knijpen.
de geur is zacht en op de achtergrond aanwezig.
de haren voelen zacht aan
dit is meer een luchtje voor degene die van bos/hout luchtjes houdt en niet voor de frisse luchtjes.
Al moet ik wel toegeven dat ik zelf Davidoff Coolwater er naast opspuit (eau de toilette) :p

Conclusie:

ter referentie: Als ik de beard balm van DGSC insmeer blijft dat luchtje langer ruikbaar

het werkt zoals beoogd met daarbij een niet overheersende geur die je lang op de voorgrond blijft ruiken.
Dat zal voor de 1 een pluspunt zijn en de ander die graag de baard blijft ruiken een minpunt.

mocht je nog een test willen cq vragen hebben, stel ze dan zal ik ze oppakken/beantwoorden :)
 
Banner image
Top