De snor van Abe

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Aangezien dit forum zo leeg blijft. Plaats ik niet mijn snor, maar die van iemand anders.


Abe van den Ban. Oud profvoetballer en (nog steeds) drager van een epische snor! Zelf zou ik er niet voor kiezen, maar respect verdient hij zeker!

afbeelding.jpg Abe+VAN+DEN+BAN+Panini+FC+Amsterdam+1973.png abe hfch.jpg abe.jpg
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Das pas een snor idd...
En dat shirt... facial hair club... hahahaaa...

Zie dat dat trouwens véél afdelingen van zijn, iedere staat in U S of A heeft er wel een...
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Er zijn héél veel groepen op bijvoorbeeld Facebook te vinden betreffende gezichtsbeharing, typ daar maar eens de woorden Beard of Facial Hair in dan ben je voorlopig even zoet :D
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Gelukkig doe ik niet aan Facebook ;)
Ik ook niet tót 12 januari, eerst hier terecht gekomen op het Baardforum en daarna was ik
nieuwsgierig geworden naar aanleiding van een video over de Baard Club en hun meetings
en aangezien deze club alleen te benaderen was via Facebook heb ik maar een account aangemaakt.
In eerste instantie alleeen om de Baard Club in de gaten te kunnen houden maar het is een beetje uit
de hand gelopen ondertussen, ik ben lid geworden van behoorlijk wat (vooral) Amerikaanse pagina's
en clubs en de "Vriendenteller" staat vandaag al op 938 ... Oops :oops: (in 2 maanden tijd :confused:)
Ach, ik vind het eigenlijk wel leuk, Danny is ook een vriend van mij geworden dus de connectie met het
Baardforum is ook vanuit dat standpunt aanwezig :D
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Hans heb je ook Instagram-account :p:D...

Ik heb geen FB enz etc...BF is voor mij al heel wat hahahahahahahahahahahaha
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Nee helaas Punky, zover ben ik nog niet :D, Ik heb speciaal voor De Baarden Club
een Facebook-account aangemaakt en een Twitter-account, geen idee hoe deze
laatste werkt want ik doe er helemaal niets mee, zo min mogelijk Social-Media op
Facebook na dus. Mocht je er eventueel voor kiezen een Facebook-account aan te
maken en je wilt vrienden worden dan ben ik daar te vinden onder de naam
Zunro Baard, weer eens wat anders dan Hans :p
 
Banner image
Top