De morgen dat je het weet!

Dekker

Stoppelbaard
Hoi,

Vanmorgen was het dan zover, opgestaan, ogen nog half dicht en in de spiegel kijkende, ben ik tot het besef gekomen dat ik geen zin meer heb in scheren.

Mijn baard groeit eigenlijk altijd vrij hard, maar ik heb hem nooit langer dan 14 dagen gehad (door de weeks maak ik vaak geen tijd om te scheren, maar in het weekend wel). Vandaag kwam ik echter tot het besef dat er een goed alternatief is voor het scheren, de Baard!.

Hieronder mijn eerste (net uit bed) foto, met de 13 dagen baard.

Edit: helemaal vergeten voor te stellen, 40 jaar, en woon in een compleet vrouwen huishouden (vrouw en 2 dochters ;-) )


z22nrDY.jpg
 
Laatst bewerkt:

Ardjan

Baardaap
Goedemorgen; is dat even schrikken :eek::eek: haha;
nee hoor grapje! :D Welkom op het forum! (Y)
Beste baard al voor twee weken; lekker laten groeien!
 

Gunter

Baard
wat een dekking en daardoor potentie, poeh!

Al weerstand van de vrouwen op het besluit? ;)
Welkom in ieder geval(Y)
 

Gunter

Baard
ja hoor, langere haren prikken minder. Hier werd dat als een groot voordeel ontvangen dat het minder prikt, na jaren met een stoppelbaard gelopen te hebben.
 

DNA76

Baard
Wow, degelijke baard! Welkom alvast!
Persoonlijk vind ik een baard meer werk dan scheren. Zeker in het begin. Laat dit je maar niet afschrikken. Je hebt alvast een mooie dekking en donker haar. Ik bespeur een knaller van een baard! De vrouwen kan je alvast tegemoet komen met wat baardolie te smeren. Binnen de korste keren heb je een zachte baard en krijg je hierover geen opmerkingen meer! Succes.
 

Carlstein11

Volle Baard
Welkom op het forum. En succes met de baard groei. Maar dat komt wel goed zo te zien.(Y)
Prikken en jeuk het hoort er allemaal bij maar het word snel minder.En zoals @DNA76 al aan gaf koop een fijne baard Olie dat scheel een hoop.
Succes met de baard reis.Maar dat komt wel goed zo te zien (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom op dit leuke forum. Je gaat hier nog veel leren.
Zo te zien heb je een hele goede baardgroei zeker als dit het resultaat van 14 dagen is.(Y)
Geeft het de tijd en laat het groeien daar zal je geen spijt van krijgen.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top