D W F H

Renem

Volle Baard
Vandaag zijn we zes weken onderweg: huiskamer-beardy :)>

5.jpg


Ik moet zeggen dat het me allemaal niet tegenvalt. De jeuk neemt wat af, maar ik smeer me dan ook een ongeluk.
De snor heb ik boven de lip bijgewerkt, dan in eerste instantie maar geen handlebar
5.jpg
.
Dito voor de hals, dat maakt dat de baard er op dit moment wat meer verzorgd uitziet dan wanneer ik die haren ook laat groeien.

Ik begrijp dat ik meer lengte nodig heb om de snor een beetje in het gareel te kunnen krijgen met wax, maar vooralsnog horen jullie mij niet klagen. :)

Vriendelijke groet, René
 

Texman

Koning Baard
Ha René,
Klagen zou ik zeker niet doen.
Je baard ziet er goed verzorgt uit en staat je prima.(Y)(Y)
Velen van ons willen graag en lange baard. Dit hoeft echter niet te betekenen dat je er onverzorgd hoeft uit te zien.
In tegendeel. Ik verzorg mijn baard zelf ook goed en noem deze methode "klein beetje ervan af groter stuk er bij".
Op deze manier duurt het natuurlijk wel wat langer voordat je baard een behoorlijk lengte heeft. De kans dat je hem weer afscheert is denk ik veel kleiner (minder ergernis en irritatie);) Bovenal vind ik dat iedereen zich happy moet voelen met zijn eigen baardstijl.
Texman:)>
 

DNA76

Baard
Gave baard man! Coole pics!
Heb zelf de halslijn een hele poos (en nog) geschoren om iets verzorgder voor de dag te komen. Ik ging als het ware met de lengte van de baard mee. Misschien iets trager maar een hoop frustratie minder voor mezelf zo! Succes met de verdere reis en laat de foto’s maar komen! Iedere baardreis is leuk om te volgen.
 

Renem

Volle Baard
Had ik me vorige week zomaar een week verrekend in de datum. :confused:

Vandaag zitten we pas op 6 weken:
6-6w.jpg


Ik ga ervan uit dat het nu steeds langzamer lijkt te gaan, dus de volgende pica komt pas over 2 weken.
Eind april zit ik dan op 3 maanden en tellen we per maand af naar augustus voor de heard!

Vriendelijke groet, René
 

REF10554

Baard
Gaat heel goed, je staat ermee! En prachtige foto's natuurlijk ook :) Je portretten die ik al zag passeren zijn super (Y)(Y)
 

Renem

Volle Baard
Thanks heren,

Het valt nog niet mee om een foto van jezelf te maken terwijl je niet door de zoeker kijkt...
Ik zou het graag anders hebben, maar ben bang dat dat vooralsnog niet gaat lukken. :rolleyes:
Tot die tijd loop ik een paar keer op en neer en doen we het er gewoon mee. ;)

Vriendelijke groet, René
 
Banner image
Top