Captain caveman

Kale666man

Baardaap
:)>:)>:)>:)>:)>Nou 13 weken vandaag en nog geen captain caveman.
Wordt wat onhandelbaar en springerig maar er zijn loodjes getrokken voor de feestdagen en een stevige wax gevraagd met een lekker geurtje bovendien.
Had een goede tip via dit forum dus maar hopen dat ik die snel heb.
Ja wie doen er nog meer aan loodjes trekken voor de feestdagen,wij doen het elk jaar anders weet je ook niet wat je voor de ander moet kopen dus vind ik het wel makkelijk en schrijf ik maar 1 ding op en is het ook geen verrassing meer maar weet je wel wat en iets waar je wat aan hebt
 

TMG1961

Baardaap
Zit zelf momenteel op de helft van jou, week 6 is achter de rug en nu begonnen aan week 7. Hier staat alles ook nog geregeld alle kanten op.
Ik woon alleen dus geen lootjes trekken, wel trakteer ik mezelf op een flatcap voor de kerst en als beloning voor de eerste 3 maanden van de baardreis.
 

RCM

Baardaap
Wauw Richard, voor 13 weken pas heb je wel een geweldige baard. Mooie dekking en een prachtige kleur. Tja, dat onhandelbare, we hebben er allemaal ´last´ van en wellicht blijft dat ook altijd wel een beetje, de ene dag is uiteraard de andere niet evenals de fase waarin je zit. Wij trekken dit jaar geen lootjes en laten ons maar eens volledig verrassen :D. En inderdaad heel slim om er maar 1 item op te zetten, dan weet je 'zeker' wat je krijgt, als je lief bent geweest natuurlijk :p. Want die goede heilig man heeft ook niet altijd goede zin. Ik hem hem ooit 'ruzie' zien maken met 1 van zijn knechten omdat ze voor de verkeerde deur stonden, foutje je in de planning, haha :rolleyes:
 

Kale666man

Baardaap
Zit zelf momenteel op de helft van jou, week 6 is achter de rug en nu begonnen aan week 7. Hier staat alles ook nog geregeld alle kanten op.
Ik woon alleen dus geen lootjes trekken, wel trakteer ik mezelf op een flatcap voor de kerst en als beloning voor de eerste 3 maanden van de baardreis.
Hoi TMG,ja als je niet gekieteteld wordt en niet aan loodjes doet,verwen je jezelf maar toch.
Ja elk jaar het zelfde liedje en sommige schrijven een paar dingen op waar je uit kan kiezen dan en allemaal zo rond de 25 euro want hebben niet zoveel geld maar gaat om het gebaar.
Haha ik heb maar die wax opgeschreven want baardborstel koop ik dan zelf wel,heb nu een houten kam.
Ach ja ben ook blij als de feestdagen er weer op zitten en het weer snel zomer wordt.
Maar dat duurt nog wel even en is de baard lekker gegroeid.
De weken vliegen voorbij soms.
In ieder geval fijne feestdagen alvast met een in het nieuwe jaar langere of vollere baard,wat jij wil
[DOUBLEPOST=1510658155][/DOUBLEPOST]
Wauw Richard, voor 13 weken pas heb je wel een geweldige baard. Mooie dekking en een prachtige kleur. Tja, dat onhandelbare, we hebben er allemaal ´last´ van en wellicht blijft dat ook altijd wel een beetje, de ene dag is uiteraard de andere niet evenals de fase waarin je zit. Wij trekken dit jaar geen lootjes en laten ons maar eens volledig verrassen :D. En inderdaad heel slim om er maar 1 item op te zetten, dan weet je 'zeker' wat je krijgt, als je lief bent geweest natuurlijk :p. Want die goede heilig man heeft ook niet altijd goede zin. Ik hem hem ooit 'ruzie' zien maken met 1 van zijn knechten omdat ze voor de verkeerde deur stonden, foutje je in de planning, haha :rolleyes:
Dank je RCM ja ik ben heel lief geweest dit jaar en de sint had eerst jif en een schuursponsje in gedachten om me bolletje te poetsen,hoorde ik van de verraaierspiet.
Maar zei hij,ik zeg niet wat je krijgt van hem maar heeft iets te maken met je baard en springerigheid.
Gelukkig dat hij niet voor niet de verraaierspiet heet en ik wacht de sint wel op.
Desnoods zing ik wel een liedje voor hem,maar daar denk ik nog even over na.
Heb wel wortels voor zijn paard gekocht en een borreltje voor sint zelf.
Nou denk ik dat het wel baard zit. Ehh snor bedoel ik
 

Kale666man

Baardaap
Nou gelukkig heb ik nu 1 topic voor mezelf bij baard laten groeien en niet meer overal waar ik op antwoord of beantwoord wordt.
Op naar de top na wat geflop
 
Banner image
Top