Capt Fawcett's Private Stock

Andreas

Baard
Heren, onlangs via mijnbaard.nl snorrenwax en balsem besteld van bovenstaand merk. Ik ben nu al enthousiast, en ik heb het nog niet eens in huis

Na een gedegen testfase zal ik mijn bevindingen delen!

Beard-up! (heb ik hier en daar zien staan, dus geloof dat dat een ding is )
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zelf vind ik de olie niet al te best.. Lekker voor de zomer misschien omdat het ruikt naar antimuggenspray haha ... Maar wie weet kun jij het wel waarderen.. Ik bewaar m letterlijk voor de nachten dat er weer steekmuggen door m'n slaapkamer vliegen.. Denk dat het namelijk echt helpt.. ;)
 

Andreas

Baard
Hah! Dat klinkt veelbelovend! Hoop maar dat ik het mee vind vallen, en anders heb ik mooi wat achter de hand voor de zomer avonden. Scheelt weer kaarsen
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ach, geuren en smaken.......... ;)

Zelf geen ervaring mee dus laat vooral weten wat jij er van vindt (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hah! Dat klinkt veelbelovend! Hoop maar dat ik het mee vind vallen, en anders heb ik mooi wat achter de hand voor de zomer avonden. Scheelt weer kaarsen
Ja.. En misschien is de geurbeleving van de balsem wel heel anders. Ik heb ook een snorrenwax van dit merk, maar die is zo goed als geurloos wat ik wel fijn vind..
Smaken verschillen! ;)
 

Andreas

Baard
Heren,

Ik heb nu 2 weken de baardbalsem van Capt Fawcett Private Stock in huis en dit vind ik er van;

De Balsem heb ik in 2 weken zo'n 6 keer gebruikt. De eerste keer dat ik het blikje open deed was ik niet meteen dol op de geur en snap een beetje wat Arjay bedoelde. Maar na het inbrengen is het veel minder penetrant en na een keer of drie gebruiken begon ik het zowaar steeds meer te waarderen. Het laat zich moeilijk omschrijven maar het vrouwtje is er dol op, so it's got that going for it! Dus geur krijgt van mij een 8.

Ik heb nog geen andere balsems gebruikt dus heb geen vergelijkingsmateriaal maar de balsem is redelijk zacht en eenvoudig uit het blik te krijgen met je nagel. Het smelt snel en makkelijk in je hand en is daardoor gemakkelijk door je baard te verdelen. Blikje heeft een handige draaidop, dus je loopt niet te kloten om hem open te krijgen. Dus gebruiksgemak krijgt van mij een 9.

Na het aanbrengen is een fluitje van een cent om je baard in het gareel te krijgen. Even met een grove baardkam de goede kant op leggen en je hebt in no time een strakke baard. De balsem blijft lang z'n werk doen en voelt niet plakkerig of trekkerig aan. Nadeel vind ik dat je baard nogal gaat glimmen en dat willen we niet. Dat word wel minder na een paar uur, maar het blijft een feit. Al met al krijgt de werking van mij een 8. Was een 9 geweest zonder het glimmen.

Hoop dat iemand hier iets aan heeft!

Snorrenwax kom ik later op terug omdat ik die nog niet zo vaak heb gebruikt.

Als anderen ook ervaring hebben met dit merk hoor ik graag wat jullie ervan vinden. Het zal voor iedereen een andere beleving zijn dus daar ben ik wel benieuwd naar.

Houdoe!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Klinkt alvast prima en ik heb die nog niet in mijn collectie dus toch eens overwegen dan (Y)
 
Banner image
Top