Boete voor te hard rijden

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je mag blij zijn, dat je er geen financiële sanctie bij gekregen hebt voor het rijden zonder helm, want met de snelheden, die jij met je scootmobiel haalt is het onverantwoord !!! :D

Direct betalen en vergeet niet ook de pincode van je bankpas te vermelden. ;)
 

Kale666man

Baardaap
Klote hartenheer,ja hou me met de auto of scootmobiel:Daltijd keurig aan de snelheid en let goed op want overal hangen camera,s of ze staan weer met zo,n soort föhn hier in de polder.
Met de motor is het af en toe veel te hard,maar heb(dit is de goden verzoeken)nog nooit een bekeuring gehad gelukkig.
Ja en wij kunnen het gelukkig makkelijk betalen allemaal.:(
Gewoon even overmaken van dat fantastische salaris wat we ontvangen:rolleyes::rolleyes:
 

ArjanvdS

Baard
Openen kan wel, maar geen links in de mail aanklikken ;) Ik heb telefonisch contact gezocht met het CJIB en deze vertelden mij dat er inderdaad mails rond gingen die niet van hun waren. Gewoon gelijk verwijderen (Y)
 

zenn

Zware baard
Meestal staan die dingen ook nog vol met grammatica/spelfouten... Of ze geven je geld toe.o_O

73311eaf31050bb4109d6c3ab5b350c5--humor.jpg
 

Hartenheer

Zware baard
Ik zou me er niet druk om maken, er staat duidelijk "laatste aanmaning" dus je mag aannemen dat je er nooit meer iets van hoort of ziet.
Dat schrijft de belasting ook altijd.
Maar ze komen toch terug om hun centen te halen :D
[DOUBLEPOST=1520167946][/DOUBLEPOST]
Wij hadden er ook een per e-mail. We hebben hem niet eens geopend je weet nooit wat er nog meer voor ellende in zit.:eek:

Openen geeft niet, zolang je maar geen link opend
 
Banner image
Top