Blow me!

Bad beard day.
Het ding doet niet wat je wilt dat het doet. Het is ongelofelijk dat haren op je kin een eigen leven kunnen leiden en keihard de andere kant op springen. Bastards!!!
Vorige week was er weer zo'n dag voor mij. Toen ik nog haar op mijn hoofd had zorgden slagen ook regelmatig voor een coupe-du-windhoos. En nu heb ik ze in mijn baard. De lange haren krullen op somminge plekken kansloos naar buiten. Da wil ik nie!!! Het is een samenzwering, want ze doen het in groepen. De oproer is niet in te drukken met balsem of wax.

Dus wat doe je dan?

Ik heb de föhn van mijn vriendin gepakt....

Met zo'n rolborstel de zaak naar binnen gedraaid en 3 seconden blazen. Magic!! Oproer onderdrukt!

Maar....dit is vast niet goed voor je baard...

En.....ben ik de enige die dit doet?
 

Glenn

Baard
Je bent zeker niet de enige die een haardroger gebruikt.
Youtube staat vol met filmpjes van experts die een haardroger gebruiken.
Zet het niet in de hoogste stand zou ik denken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zolang je niet overdrijft met de hitte looopt het wel los, al ben ik er zelf niet zo vaak mee in de weer ;)
 

JeroenP

Volle Baard
wp_ss_20171025_0003.png Ik heb gisteren deze fohn gekocht. Niet om hier reclame te maken maar hij is klein en goedkoop. Dus laat dat grote ding van de vrouw de huizes maar lekker liggen..
 
Het lijkt nog steeds wel een groot apparaat...zeker in vergelijking met de t-shirt vulling van de dame....

Kun je niet even een foto maken met je baard ernaast?

Ik zoek meer een fohn ter grootte van een scheerapparaat.
....al kan ik me bijna niet meer herinneren hoe een scheerapparaat er uit ziet....
 

Texman

Koning Baard
Bad beard day.
Het ding doet niet wat je wilt dat het doet. Het is ongelofelijk dat haren op je kin een eigen leven kunnen leiden en keihard de andere kant op springen. Bastards!!!
Vorige week was er weer zo'n dag voor mij. Toen ik nog haar op mijn hoofd had zorgden slagen ook regelmatig voor een coupe-du-windhoos. En nu heb ik ze in mijn baard. De lange haren krullen op somminge plekken kansloos naar buiten. Da wil ik nie!!! Het is een samenzwering, want ze doen het in groepen. De oproer is niet in te drukken met balsem of wax.

Dus wat doe je dan?

Ik heb de föhn van mijn vriendin gepakt....

Met zo'n rolborstel de zaak naar binnen gedraaid en 3 seconden blazen. Magic!! Oproer onderdrukt!

Maar....dit is vast niet goed voor je baard...

En.....ben ik de enige die dit doet?
Ik doe dit ook, omdat mijn baard iedere morgen bij het opstaan in de kreukels ligt.
Gebruik alleen de minst warme stand van de föhn en trek met de rolborstel niet hard aan je baardharen.
Hierdoor kunnen je baardharen uitvallen.
Succes
 

JeroenP

Volle Baard
Ik doe dit ook, omdat mijn baard iedere morgen bij het opstaan in de kreukels ligt.
Gebruik alleen de minst warme stand van de föhn en trek met de rolborstel niet hard aan je baardharen.
Hierdoor kunnen je baardharen uitvallen.
Succes
en toch blijf ik het moeilijk vinden om de grote slag net onder mijn kin er mooi uit te krijgen. De slag word minder maar helemaal eruit lukt me niet. Heb je nog tips??
 

Texman

Koning Baard
en toch blijf ik het moeilijk vinden om de grote slag net onder mijn kin er mooi uit te krijgen. De slag word minder maar helemaal eruit lukt me niet. Heb je nog tips??
Je kan ook een goede baardconditioneer of baardbalsem gebruiken voordat je baard gaat föhnen.
Zelf gebruik ik Utility Balsem van Breardbrand en dat geeft bij mij een mooi resultaat.
Gebruik voor het föhnen en rolborsteltje daar kan je je haar mooi mee vormen.
Werk van onder naar boven. Zo krijg je het beste resultaat.
Succes
 

JeroenP

Volle Baard
Je kan ook een goede baardconditioneer of baardbalsem gebruiken voordat je baard gaat föhnen.
Zelf gebruik ik Utility Balsem van Breardbrand en dat geeft bij mij een mooi resultaat.
Gebruik voor het föhnen en rolborsteltje daar kan je je haar mooi mee vormen.
Werk van onder naar boven. Zo krijg je het beste resultaat.
Succes
de rolborstel had ik al ontdekt maar een conditioner of balm gebruiken voor de fohn....dat is een goede tip. Ik ga eens op zoek naar een goede conditioner voor de baard want die heb ik nog niet in mijn assortiment...
 

Texman

Koning Baard
de rolborstel had ik al ontdekt maar een conditioner of balm gebruiken voor de fohn....dat is een goede tip. Ik ga eens op zoek naar een goede conditioner voor de baard want die heb ik nog niet in mijn assortiment...
Ha Jeroen,
Ik ben benieuw hoe het verder gaat.
Succes
 
Banner image
Top