Bieren, wijnen, Whiskey's en andere geestrijke dranken.

istawa

Zware baard
3059970d472cf1c95ddc0b040cd838ee.jpg

Sláinte Mhath

it ain't over until the fat lady sings
 
P

Pellie

Guest
Zoals mijn kast verraad, ben ik liefhebber van whisky uit Campbeltown. Springbank, Longrow, Hazelburn en Kilkerran.
De laatste is een distilleerderij geopend in 2004. Mijn zoon is ook in dat jaar geboren, dus ik verzamel deze flessen ook. Dure, maar mooie hobby!!WIN_20170501_135914.jpg
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Gewoon Bier, heel veel bier ;)
Hertog Jan, Erdinger, Becks, Palm ... alles...
 

Bijlagen

  • beer.JPG
    beer.JPG
    146,9 KB · Weergaven: 10

Renem

Volle Baard
Is dit ook de plek voor vragen? :rolleyes:

Ik heb compleet geen ervaring met Bourbon, ken alleen Jack Daniels van naam en heb begrepen dat dat niet eens bourbon mag heten.

Over een tijdje krijg ik voor mijn fotoproject 5 woeste baarden in de studio. Toen ik vroeg wat ik in huis moest halen was het antwoord: bourbon.

Gebracht als een geintje, maar er zal vast een zekere wens aan ten grondslag gaan, dus wat haal ik in huis voor de niet-bob-bers?
Met andere woorden, wat is betaalbaar en redelijk drinkbaar?

Iemand tips? Enlighten me. :)

[DOUBLEPOST=1520622460][/DOUBLEPOST]Ik kwam deze tegen: https://www.gall.nl/shop/729841-bul...gclsrc=aw.ds&dclid=COKTutnz39kCFYI54AodhEcFzg

Iemand ervaring mee?

Vriendelijke groet, René
 
Laatst bewerkt:

Weeble

Volle Baard
@Renem ik heb er geen ervaring mee, maar de recencies van de bourbon in jouw link ziet er wel goed uit.
Wellicht dat de bourbon-mannen ook een keer iets nieuws willen proberen dus het lijkt me een goede keuze.
 

Renem

Volle Baard
@Pellie : :D

Dank voor de reacties heren. Drankdozijn gaat een optie worden op het moment dat ik een contract kan sluiten met de DBMA en voor de komende maanden iedere week een paar baardbroeders over de vloer krijg. :)>

Vriendelijke groet, René
 
@Texman

Daar kan je toch nooit in je ééntje van drinken zonder te morsen? o_O
Maar er zullen wel veel mensen zich willen opofferen om dat tweede glas mee uit te drinken :)
 
Banner image
Top