Beginnersbaard

P

Piieter

Guest
Hey ik ben pieter ik ben 20jaar en kdacht kzal eens probere ne baard te late groeie
En ik zou graag weten of ik kans heb om dit tot iets mooi te vormen binnen een paar maand
Mvg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    165,1 KB · Weergaven: 189
P

Piieter

Guest
Het probleem is khb veel rosse haren in mijn "baard" die blinke in de zon en de rest ziet ge ni behalve als de mense dicht bij mij staan dan zien ze het pas
Enig idee hoe dit komt?
(Dit is na 7dagen dat het deze lengte heeft )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Zo is dat. Als ik het zo zie is de dekking wel goed verdeeld. Niet echt plekken zonder haar, dus dat komt wel goed.

Geef het ff een paar weken de kans en je zal zien dat het wel goed komt. (Y)
 
P

Piieter

Guest
Zal ik eens proberen
Maar gaat het haar harder (ruwer )worden met de jaren? Want nu is het percies puppyhaar
Het is ni ruw ma ook ni zacht
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Zal ik eens proberen
Maar gaat het haar harder (ruwer )worden met de jaren? Want nu is het percies puppyhaar
Het is ni ruw ma ook ni zacht

Klinkt als het ideale baardhaar, toch? Niet ruw en niet zacht, daar zal je meissie blij om zijn! ;-)

Maar de komende jaren, mogelijk zelfs tot 35 a 40 jaar, kan je baardgroei nog flink voller worden hoor.
T'is dus echt een beetje koffiedik kijken.

Geef het een reele tijd, minimaal een week of 5 a 6, en kijk dan hoe het ervoor staat en welk model bij jou past. Het hoeft niet altijd een volle tracker te zijn, er zijn vele vormen van gezichtsbeharing die goed staan en gewoon gaaf zijn.

En vind je het nu toch nog helemaal niks, dan probeer je het over een paar jaar gewoon nog eens! (Y)
 
P

Piieter

Guest
Het rare is wel ik heb geen enkele haaartje op men kin voor de rest heb ik overal haar maar daar niks
Terwijl men vader en overgrootvader daar wel haar hebben
Mss komt dit nog?
 
Banner image
Top