Beardbalm van Damn Good Soap Company

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik vond\vind ze qua hold helemaal niet zover uit elkaar liggen hoor. Maar ik ben wel met eens dat als het puur om hold gaat er andere producten zijn die dat beter doen.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ben wel benieuwd wat je er van vindt.. Ik gebruik ook nog vaak de balsem van DGSC, maar dan wel de gewone. Vind hem zo lekker! :p
 
Ik heb een klein potje van de DGSC (citrusversie). Ik wissel nu tussen deze en de Bay Rum van Grave before Shave en ik neig uiteindelijk toch naar de DGSC. Ik maak de Bay Rum wel op hoor. Maar volgende grote pot dus meer citrus in de geur.

Volgende week zit ik in Suriname. Ben benieuwd wat er met de wax gebeurd trouwens. Kokosolie wat hier hard vet is wordt daar echt olie door de temperatuur.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ben wel benieuwd wat je er van vindt.. Ik gebruik ook nog vaak de balsem van DGSC, maar dan wel de gewone. Vind hem zo lekker! :p
Ik ben van zowel de Original als The Woods groot gebruiker, en beide vind ik heerlijk en ik zorg dat ik ook nooit zonder kom te zitten.

Mede daarom ben ik ook zo benieuwd naar die nieuwe versie.
 

Pieter15

Stoppelbaard
Heeft iemand ervaring met The Woods balsem van DGSC? Ik ben van plan om deze te gaan bestellen. Dit wordt mijn eerste balsem, ik hoor graag jullie ervaringen hiermee.
 

Pieter15

Stoppelbaard
@Pieter15

Aan het begin van dit topic, op de eerste pagina, staan een aantal posts waarin ik mijn ervaringen deel.

Samengevat komt het neer op:
"goed, heerlijk, kopen!" ;)
Dank je wel @Ronald, met een dergelijk advies kan ik niet anders dan hem aanschaffen ;). Ik laat jullie weten hoe hij mij bevalt.
[DOUBLEPOST=1449834751][/DOUBLEPOST]
Dank je wel Ronald, met een dergelijk advies kan ik niet anders dan hem aanschaffen ;). Ik laat jullie weten hoe hij mij bevalt.
Benieuwd trouwens of ik ook als Ray Charles achter mijn bureau zit.. :)
 

Pieter15

Stoppelbaard
Afgelopen vrijdag kreeg ik The Woods balsem van DGSC binnen. Uiteraard gelijk uitgeprobeerd.

Zodra je het dekseltje opent komt er een prettige boslucht je tegemoet, ik rook o.a. eucalyptus en dennen. Balletje eraf geschraapt, beetje verdeeld in de handen en vervolgens verdeeld in de baard. De balsem heeft een prima 'hold'. Prettig, aangezien mijn baard de laatste dagen fors aan het krullen geslagen is.

Tot nog toe zeker veel plezier van!
 
Banner image
Top