Beardbalm van Damn Good Soap Company

Danny

Baard
@Arjay

Bloemetjes.... Pffff

article-2697596-1FBAE3BE00000578-469_634x871.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Op Facebook teased Jasper zijn volgers ook met mysterieuze nieuwe flesjes en oliën, dus ik geloof best dat hij heel druk is met top secret beard stuff.

Blijft een gaaf uitje, daar een blik in de keuken te kunnen werpen! (Y)
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Ik gebruik nu alleen olie, maar heeft baardbalsem nut bij een korte 'beginnende' baard of is het vooral voor de langere lengtes geschikt?
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Precies wat Barry zegt. Zodra je merkt dat je baard met een olie alleen niet meer in toom te houden is dan is het tijd om een balm te proberen. Stap daarna is een wax, die echt puur voor styling is.
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Bedankt mannen! Ik wacht nog even met de aanschaf van een balsem. Met baardolie en borstel kan ik hem nu nog wel in redelijk toom houden. Als m'n baard meer lengte en volume gaat krijgen, ga ik het eens uitproberen!
 

Almer

Baard
Alhoewel ik het heel fijn spul vind is het voor een baard als de mijne niet echt je van het. Vind het ook errrug zacht zijn en blijven en weinig doen wat ik van een beard balm verwacht. Maar dat gezegd heb ik een hele moeilijke heftig krullende baard.

Positief is wel de glansfactor en de geur, voor een makkelijke niet zo krullende baard voegt dit wel een boel toe alleen ik kies vanaf nu toch zeker voor een alternatief dat wat meer stevigheid bied als de honest amish die met een beard balm al veel steviger blijft.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Nog steeds zijn de balsems van DGSC de producten die ik het meest, bijna dagelijks, gebruik.
Sinds kort heeft Jasper ook een 3e geur in het assortiment, genaamd "the Streets".

Deze heb ik besteld en komt volgende week mijn kant op. Ben zeer benieuwd!!

TheStreetsBalm-500x500.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik kijk al uit naar je review. Mogelijk ligt die geur me beter dan de citrusversie ;)

Al zal de hold nog altijd minder zijn dan de Mr. Bear Family neem ik aan.
 
Banner image
Top