Beard Aid reisset van Honest Amish

Geus

Baard
Heren baardapen,

In een bui van geld teveel en zin in een impulsaankoop zojuist de Beard Aid reisset van Honest Amish besteld. Vooral getriggerd door die geile metalen kam met flesopener. Even kijken of die met goed fatsoen aan mijn sleutelbos is te voeren. Ik heb nu een zakkammetje (van Bas gekregen) in mijn kontzak, maar ik zie al dat die dat niet lang gaat overleven.

De set bevat verder:
- Regular Beard Balm (60 gram)
- Pure Beard Oil (Geurloos) met druppelaar (60 ml)
- Old Dutch Lip Balm
- Original Beard Wax
- Baardzeep "Slick" (150 - 180 gram)

Ik ga jullie op de hoogte houden van de ervaringen met deze producten. Geen idee trouwens wat ik met de lipbalsem moet doen. Door het gebruik van baardolie en -balsem heb ik doorgaans al een voldoende vette bek en lijkt droge lippen mij vrijwel uitgesloten. Weggeven is een optie. :)
 

Sander

beards be like...
Haha, wat een heerlijk product. Ben ook zeer benieuwd. De laatste tijd ben ik ook van het geld uitgeven aan impuls aankopen. Dus ik ben geïnteresseerd :)
 

Geus

Baard
Gaandeweg kwam bij mij de vraag op hoe Amish de mensen van Honest Amish eigenlijk zijn. Ze zitten wel in het goede deel van Pennsylvania. Of zijn het gewoon een stelletje slimme jongens die gebruik maken van het Amish 'merk' voor hun producten. Ik heb een mail gestuurd, ben benieuwd. :)
 

Sander

beards be like...
Ik heb zo het vermoeden dat het gewoon slimme jongens zijn. Net zoals iedere ondernemer die momenteel lift op de baard-hype. :)
 

Geus

Baard
@PUNK-JAZZ, jij hebt teveel Discovery gekeken!
Ik denk ook dat het een stelletje slimme jongens is. Maar eentje heet Koenraad. Als je Koenraad wordt genoemd in de VS heb je op z'n minst geen hippe ouders. Tot nu toe echter geen reactie op mail.
 

Geus

Baard
Daar lijkt het op, want nog geen antwoord. :)

Bestelling is er trouwens nog niet... Morgenochtend al een week onderweg. Sinds donderdagavond de melding dat de zending in het dichtbijszijnde distributiepunt ligt voor transport naar het afhaalpunt. Kruipend had ik al naar Castricum en v.v. gekund... Eerste ervaring met Kiala en voorlopig ook zeker de laatste! :( Grrrrr...
 

Geus

Baard
Hèhè, na acht dagen is de set eindelijk binnen... Fuck Kiala! Maar goed, dat weten we nu. Loslaten en mooi het doosje openen. :)

Het doosje bevat de Beard Aid set in rood etuitje en een gratis houten kam van www.mijnbaard.nl. Helaas waren de kammen zonder handvat uitverkocht, maar een gegeven kam mag je niet naar de tanden kijken. Evengoed mooi gemaakte kam van licht, maar sterk hout.

Dan het baardsetje, de eerste indruk. Bij het openen valt direct de geur op. Deze wordt verspreid door het stuk zeep, dat in een vetvrij papiertje zit. HEERLIJK! Eerder heb ik in een omschrijving dropachtig gelezen, het doet mij meer aan laurier denken. Ik kan niet wachten tot de douchebeurt morgenochtend!

De Balm en Wax ruiken ongeveer hetzelfde, maar dan wat minder sterk. De olie ruikt nauwelijks, ik denk dat ik die aan mijn vader ga geven, die had ik nog een olietje beloofd. De lipbalsem zit in een cool blikje, die gaat waarschijnlijk naar mijn moeder.

De metalen kam is geweldig. Erg mooi, robuust, netjes afgewerkt en afkomstig van http://oldfamiliarcombcompany.com. Wel te groot en te zwaar om aan mijn sleutelbos te voeren. Ik denk nog na hoe ik die kan toevoegen aan mijn daily gear. ;)

Enig nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat Honest Amish propageert vooral natuurlijke materialen te gebruiken, maar dat het etuitje dan vooral nylon en plastic is en ook het pipetje is plastic. Dat vind ik dan wel jammer. Daar had ik graag katoen, metaal en glas gezien.
fully_loaded_beard_kit_honest_amish.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ziet er fantastisch uit! Is die metalen kam meer een gimmick, of heeft ie echt nut?

Enjoy je mooie spulletjes!!
 
Banner image
Top