Bay Rum Baardolie

Dag Beardo's, heb heavy duty van honest amish besteld, jaja baardverzorging heeft me te pakken, olie bay rum moet ik nog steeds aan wennen, en ben benieuwd wat deze balsum gaat doen, hou jullie op hoogte,grow on:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Das best fijn spul Erik.. Je had wel ff bij mij kunnen komen ruiken en proberen.. ;)
 
Haha ja dat had gekunt RJ, maar ja te enthousiast inslaan hè:rolleyes:De bay rum van GBS geef ik nog een zèèr kleine week en dan rol ik m jou kant wel op, wen er niet ec ht aan;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mm.. Nou ja, als je hem echt niet lekker vindt, zeg ik geen nee.. Ook zonde om zoiets te laten staan.. :p
 

Elfdutch

Baard
Nou Hans, na het lezen van jouw recensie over de Bay rum olie ben ik ook maar overstag gegaan.
Gisteren besteld op mijnbaard.nl. Ben zeer benieuwd maar denk best dat het een zeer goede en lekkere olie is.
Omdat ik toch bezig was meteen ook maar de cigar blend balsem erbij besteld, en ook de beard envy kit.

In een huis met 3 vrouwen snap je wel wat voor verzorgingsproducten er zoal in de kast staan. Maar.......sinds ik aan het baarden ben liggen de verhoudingen al weer wat anders. Zo langzamerhand moet er weer een plankje worden vrijgemaakt voor mijn spulletjes.
Echt niet te geloven hoe vaak ik voor de spiegel sta tegenwoordig. Beetje borstelen, kammen, olietje, balsempje.
Toch maar weer een waxje erbij.
Weer een beetje kammen.

:)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Nou Hans, na het lezen van jouw recensie over de Bay rum olie ben ik ook maar overstag gegaan.
Gisteren besteld op mijnbaard.nl.
Zoals al gezegd blijft het persoonlijk zo'n geurtje en smaken verschillen u eenmaal.
Ik wilde afgelopen woensdag een nieuw flesje Bay Rum Baardolie bestellen bij Mijn Baard
maar zag dat het niet op voorraad was, bij wijze van proef heb ik een bestelling gedaan in Amerika
en daar een 4 oz druppelflesje besteld voor 27,- US Dollar, daar kwamen nog 8,- US Dollar verzendkosten
bij en dat is totaal en omgerekend in Euro's €32,70 :)
Voor dat geld heb je dus 120 ml Bay Rum Baardolie terwijl je hier in Nederland voor 60 ml (2 flesjes van 1 oz)
€35,90 betaald, dat scheelt dus aanzienlijk. Het volgende reklensommetje is snel gemaakt:
120 ml in Nederland kost €71,80
120 ml in Amerika kost € 32,70
Je spaart dus uit € 39,10 en dat is de moeite waard om een week i.p.v. een dag te wachten :D :D :D
Zodra het binnen is zal ik dat doorgeven en vertellen wat mijn bevindingen zijn,

groeten Hans
 

Elfdutch

Baard
Zoals al gezegd blijft het persoonlijk zo'n geurtje en smaken verschillen u eenmaal.
Ik wilde afgelopen woensdag een nieuw flesje Bay Rum Baardolie bestellen bij Mijn Baard
maar zag dat het niet op voorraad was, bij wijze van proef heb ik een bestelling gedaan in Amerika
en daar een 4 oz druppelflesje besteld voor 27,- US Dollar, daar kwamen nog 8,- US Dollar verzendkosten
bij en dat is totaal en omgerekend in Euro's €32,70 :)
Voor dat geld heb je dus 120 ml Bay Rum Baardolie terwijl je hier in Nederland voor 60 ml (2 flesjes van 1 oz)
€35,90 betaald, dat scheelt dus aanzienlijk. Het volgende reklensommetje is snel gemaakt:
120 ml in Nederland kost €71,80
120 ml in Amerika kost € 32,70
Je spaart dus uit € 39,10 en dat is de moeite waard om een week i.p.v. een dag te wachten :D :D :D
Zodra het binnen is zal ik dat doorgeven en vertellen wat mijn bevindingen zijn,

groeten Hans

en dat vertel je me nu......nadat ik heb besteld???? :D

Bedankt voor de tip. Ga ik volgende keer ook eens doen. Ik bestel wel vaker dingen in de USA, dus waarom geen baardolie.
Waar heb je dit besteld?
 
Oké Hans dat is een goeie tip inderdaad,zelf gebruik ik nu heavy duty van honest amish, ben tot conclusie gekomen dat dit meer iets voor mij is qua geur, al is de bay rum zeker niet verkeerd.(Arjay het potje mist 5 druppels haal maar op;))
ben wel van plan weer iets van grave before shave te bestellen,tot die tijd balsem ik maar raak:)Baard aan:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha.. Ik kom morgen wel ff langs.. :p
Neem ik ff een lekker balsempje voor je mee van DGSC.. kun je dat ook ff proberen; mijn favoriete balsem alhoewel ik de Heavy Duty ook graag mag. (Y)
 

Zwollenaar

Zware baard
Even een vraagje. Als je de Bay Rum baardolie opbrengt loop je dan niet rond
in een walm van alcoholdampen? Zodat het lijkt alsof net uit de kroeg komt
na een zwaar alcoholgelag? o_O
 
Haha zwollenaar, nee dat valt mee hoor, het potje heeft inmiddels een beter thuis, maar de geur bleef wel lang 'hangen',niet verkeerd alleen niet mijn ding en zoals Hans al zei ieder zn eigen smaak.
Heb nu even een balsem van DGSC(thxArjay) en die riekt mij wel lekker(Y)
Beard on gentlemen:)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Even een vraagje. Als je de Bay Rum baardolie opbrengt loop je dan niet rond
in een walm van alcoholdampen? Zodat het lijkt alsof net uit de kroeg komt
na een zwaar alcoholgelag? o_O
Wat @Arjay en @ErikvanWijk al zeiden, het is de geur die je ruikt zonder
een waas van alcohol @Zwollenaar, ik ben zelf geheelonthouder maar ik
ben verzot op deze geur, ik kan nu ook van Bay Rum (olie) genieten zonder
dronken te worden ;) :D
Ik ben trouwens wel zéér benieuwd wat @Arjay van de Bay Rum Beardoil vindt :rolleyes:
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
MAIL ALERT MAIL ALERT MAIL ALERT

Vandaag mijn fles(je) Bay Rum Beard Oil binnen gekregen met een inhoud van 120 ml (4 oz)
i.p.v. de gebruikelijk 30 ml :)
Keurig verzorgd aangekomen en op mijn verzoek hebben ze de zending als GIFT
aangemerkt, zodoende snel door de douane gekomen en geen extra kosten ;)
Ondanks dat ze volgens de website het flesje van 4 oz alleen als druppelflesje hadden,
heb ik toto mijn grote vreugde toch een fles met pipet binnen gekregen ik ben blij (Y)
Nu kan ik voorlopig genieten van deze baardolie, tezamen met de andere baardoliën die
ik bezit moet ik het wel uit kunnen zingen tot aan het nieuwe jaar :D :D :D
In de verpakking zaten ook nog een stuk of wat stickers en infomateriaal, al met al netjes
verzorgd dus.

Groeten Hans



 

maximum

Zware baard
Veel plezier van je olie Hans(Y):)>Heb die site ook maar eens effe in mijn favorieten op mijn telefoon gezet:DZal er binnenkort ook eens wat bestellen..4 flesjes voor 32 euries wil ik ook wel:p..grt:)(Y)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top