Bay Rum Baardolie

Hans

Zware baard
Oerbaard
Nog even een kleine aanvulling op de Bay Rum Baardolie.

Deze baardolie is zeer verzachtend voor de baardharen en de huid,
vooral dat laatste valt op, eventuele jeuk verdwijnt als sneeuw voor de zon (Y)
Deze baardolie is de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt al blijven de andere baardoliën
ook gewoon gebruikt worden, al zou het alleen maar zijn voor de heerlijke geuren :)

Groeten Hans
 
Hahaha dank je cowboy(Y)
Jazeker ga ik jullie op de hoogte houden, ik moet zeggen ,ben nog nieuw hier maar heb echt veel aan jullie ervaringen,tips enz.vind het een compleet forum waar je wat aan hebt,en ben je in een ouwehoer modus,kan je dat ook kwijt, zou zeggen vooral doorgaan en tot later(Y):)>
 
Ja hoor ,bay rum bij post gekregen, eerlijk is eerlijk ik stuiterde niet van mijn stoel bij het ruiken van geur.
Geur is zeker niet verkeerd ,maar ben toch op zoek naar iets anders.
Zoals Hans al schreef ,zijn de haartjes lekker soepel en blijf je lang de geur ruiken al is die niet overheersend.
Dit is mijn eerste olie en ja idd er is een oliejunk bij:)
Over een week weer even wat posten, is natuurlijk een momentopname,wat dan mijn bevindingen zijn...
Beard on beardbrothers
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hoppa! :D

Heb je enig idee waarnaar je wel op zoek bent dan qua geur? Ik heb hier nog een baardolie staan van Better Mensch. Dit ruikt heel sterk.. Het is een soort houtgeur met kruidnagel oid.. Niet mijn ding.. Maar misschien wel de jouwe. Mag je zo van me hebben als je Wilt, en als jij het ook niets vindt kwak je het maar weg.. ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha.. Dat dacht ik wel! :)
Ik vind de Bay Rum ook echt wel goed ruiken.. Denk dat ik ook maar overga tot koop.. (Y)
En wat die Better Mensch betreft, gewoon weg gooien hoor.. Ben ik niet rouwig om. :p
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ja ja, zoals al gezegd is het uiteraard ook zo dat smaken verschillen en dat
is maar goed ook, iedereen zou hetzelfde ruiken, het zelfde model baard hebben,
het zelfde gekleed zijn, etc, etc, etc :eek: :eek: :eek:
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en die zijn persoonsgebonden, het is een kwestie
van uitproberen en dat doe ik graag ... héél graag :D
 
Banner image
Top