Barbiershop Eric in Heerde (GLD)

MichelC

Baard
mkcS1Zu.jpg


Barbiershop Eric
Adres: Eperweg 6A, Heerde
Tel: 0578-623 273

Facebook: https://www.facebook.com/BarbiershopEric/

In mei 2016 is in Heerde Barbiershop Eric geopend, een kapper speciaal voor mannen. Ik ga ik er zelf al heen sinds juli 2016, vrijwel sinds de opening. Het is een bijzonder gezellige shop, je krijgt standaard een bak koffie bij je knipbeurt. Eric zelf is super vriendelijk.

De winkel vind ik mooi ingericht, met een huiselijke sfeer. Hij verkoopt producten van oa. Proraso en American Crew.
En ja hij doet ook in baarden en baardproducten. Natuurlijk kan je hier terecht voor een standaard knipbeurt, maar hij kan je ook helpen aan jaren 30/40 kapsels, under cuts etc.

Ik zou verder niet weten wat ik hier verder nog over kan vertellen. Vragen? stel ze.
 

MichelC

Baard
Ik ben nog even langs geweest om wat betere foto's te maken, zodat men een betere indruk kan krijgen van de shop.

20170607_173101.jpg

De plaats waar het gebeurd.
20170607_173450.jpg

En de andere kant met de tafel met stoelen en boekjes. Misschien toch een betere hoek moeten kiezen voor de foto.
Zoals je ziet verkoop hij ook spulletjes.
20170607_173516.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Ik ben nog even langs geweest om wat betere foto's te maken, zodat men een betere indruk kan krijgen van de shop.
Wat zei die toen die je zag? "Wat kom je doen? Heb ik het soms niet goed gedaan?" :D
Werd natuurlijk wel gewaardeerd dat je nog even terugkwam voor deze fotoshoot.
Misschien de volgende keer nu korting op je volgende knipbeurt. :eek:
 
Banner image
Top