Bad beard day?

Kale666man

Baardaap
Dank istawa dat je de positiviteit er nog eens keihard in pompt
Ja ik weet het komt goed het is eigenlijk net als vroeger je hoofdhaar lang wilde laten groeien,dan moest je ook altijd door een fase heen voordat het wat werd maar bedankt,dit stelt hopelijk weer mensen gerust:)
 

TMG1961

Baardaap
Dank je istawa, met bijna 2,5 maand jong zal de zwerver fase nog wel even duren.
@Kale666man Ik heb geen ervaring met haren lang laten groeien, was op mijn 15e al even kaal als ik nu ben.
 

Kale666man

Baardaap
Oh misschien dan toch in de genen theo,maar daar heb ik helaas geen verstand van.in mijn tijd rond me zestiende was een matje zoals ze dat in den haag zeggen helemaal in.
En bij groeide het wel snel.
Begrijp je teleurstelling wel hoor maar ga je ook niet zitten ontmoedigen want daar heb je helemaal niks aan.
Misschien is het nou éénmaal zo en zul je langer moeten wachten dan het gemiddelde en ben je vast niet de enige hier op het forum die daar last van heeft vriend.
Maar laat je kop niet hangen en we blijven je supporten.
Gr Richard
 

TMG1961

Baardaap
Ik ga gewoon door hoor, moest het alleen even kwijt, nu dat gedaan is ben ik er weer helemaal klaar voor. Kaalheid komt in familie voor, heb van de 3 jongens bij ons thuis het korte strohalmpje getrokken en kreeg de kale bol, mijn 2 broers hadden lange strohalm en kregen flink behaarde bol.
 

Kale666man

Baardaap
Bij ons of zeker mij kan je alles kwijt theo en daarom zijn we er ook voor je.
Ja ik moet ook wel een dingen kwijt en heb daar ook iemand voor die me begrijpt,maar we trekken de kar gezamelijk verder
 
Banner image
Top