Baardwax ?

Beardish

Baard
Wat mij enorm stoort bij het gebruik van mijn baardwax (nog maar 1x), is dat ik bij het (zuiders) groeten van mijn omgeving de andere mensen indirect insmeer met baardwax :p
Het is allemaal nogal een plakkerige smurrie.

Is dit met alle baardwaxen het geval? Of moet ik er gewoon mee kappen? o_O
 

Knulletje

Zware baard
Ik gebruik de 'Damn good soap beardbalm'. Daar is dat niet het geval gok ik. Wel moet ik zeggen dat de laatste keer dat ik iemand "zuiders" gegroet heb een tijd geleden is.;)
Het spul blijft het eerste uur wel wat vet maar later verdwijnt dat. Hoe dat met andere waxxen/balms is weet ik niet.
 

Beardish

Baard
Ik gebruik de 'Damn good soap beardbalm'. Daar is dat niet het geval gok ik. Wel moet ik zeggen dat de laatste keer dat ik iemand "zuiders" gegroet heb een tijd geleden is.;)
Het spul blijft het eerste uur wel wat vet maar later verdwijnt dat. Hoe dat met andere waxxen/balms is weet ik niet.



Het verdwijnt lichtjes idd, maar niet helemaal. Je baard blijft dan vies en vettig.. In ieder geval, is mijn ervaring.
De kraag van mijn jas hangt dan ook vol van dat vet..
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ik gebruik nu Woody... En ik gebruik een nagel .... Zeg ongeveer iets meer dan een erwt.... 2 denk ik... Haha... Meer dan genoeg....
Door de dag kammen en klaar!

Beard Up!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik weet niet welk merk of product jij in je baard smeert en ook niet hoeveel, maar bij mij is de "vettigheid" haast onmiddellijk weg als ik hem "in vorm gebracht" heb.

Ik smeer dus anderen niet in met vettigheid, ook niet als ik enkel olie gebruik trouwens :cool:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Net als bij @Cowboy is er geen sprake van vettigheid bij mij en zoals @Arjay aangeeft kun je ook teveel wax of balsem aanbrengen.
Nu ben ik zeker niet "Zuiders", maar om nu iemand tijdens het begroeten gelijk vol mijn baard in het gezicht te slingeren lijkt me ongepast. ;)
 

Hartenheer

Zware baard
Helaas heb ik ook de ervaring dat bij sommige merken je de hele dag een vettige aanvoelende baard behoud. Gebruik je minder, heeft het weinig nut om je baard te modelleren.
Het zal wel super gezond zijn voor je baard en huid, maar ik vind het een smerig gevoel
Gelukkig heb ik gevonden waar ik te vrede mee ben, eenmaal droog blijft de baard goed in model en voelt niet vet aan.
 

Beardish

Baard
Helaas heb ik ook de ervaring dat bij sommige merken je de hele dag een vettige aanvoelende baard behoud. Gebruik je minder, heeft het weinig nut om je baard te modelleren.
Het zal wel super gezond zijn voor je baard en huid, maar ik vind het een smerig gevoel
Gelukkig heb ik gevonden waar ik te vrede mee ben, eenmaal droog blijft de baard goed in model en voelt niet vet aan.

Klopt, raak je je baard 1x aan, krijg je vettige handen.
Deel je geheim, ik vertel het niet door, beloofd :rolleyes:
 

Hartenheer

Zware baard
Als he het forum goed gelezen heb, zie je dat ik SuperFurry gebruik.
Speciaal voor grijze baarden, ik heb ook ander soorten van SuperFurry geprobeerd, maar helaas geven die ook een vet gevoel aan de baard.

En dat het vet is kan ik garanderen, dat krijg ik wel te horen als ik mijn baard elke avond uitspoel. Dat de bak weer vet was :D

Maar weet zeker dan mijnbaard.nl je ook iets in deze trant kan adviseren
 

Kale666man

Baardaap
Oke ja die heb ik gevraagd voor sintterklaas.of diegene hem ook besteld is een tweede.
Maar anders bestel ik hem zelf.
Bedanktdat je het even laat weten
Gr Richard
 
Banner image
Top