Baardtrimmer

Markos

Stoppelbaard
Ik ben op deze site uitgekomen omdat dit mij de beste plek leek waar mensen met ervaring zitten. Ik wil al een tijdje een baardtrimmer kopen. Helaas niet omdat ik een grote volledige baard heb, daarvoor is mijn baardgroei te dun. Maar om mijn "baard" bij te houden. Een soort van "drie dagen baardje" (of net wat langer eigenlijk). Als ik naar recensies kijk online kom ik eigenlijk voornamelijk klachten tegen (wat op zich niet raar is, iemand zal eerder zijn klachten delen dan zijn vreugde met een apparaat). Wat is met jullie ervaring een goede baardtrimmer? En kan zo'n baardtrimmer eventueel ook als bodyshaver gebruikt worden?
 

Zwollenaar

Zware baard
@Marcos, Ik gebruik al jaren een baardtrimmer van het merk Braun. Op dit moment gebruik ik
de Braun BT7050. Heeft 2 losse opzetkammen welke instelbaar zijn van 1 tot 20 mm. Deze is
redelijk verkrijgbaar voor een prijs van rond de €60,=. Niet bestellen bij Bol.com want daar
betaal je gauw €20,= meer. Succes
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik heb een Braun cruzer 6 liggen thuis.. Prima ding! En voor een baardje van een paar millimeter goed te gebruiken.
Goedkoop is uiteindelijk vaak duurkoop. Dus zou wel voor een merkje gaan. Remington heeft ook prima trimmers by the way.. (Y)
 

Markos

Stoppelbaard
Dankjewel voor de reacties. Ik ben weer verschillende modellen aan het vergelijken, ik zie dat BaByliss ook vaak bovenaan staat. Is dit ook een goed merk? Of kan ik beter voor een Braun of Remmington gaan? En hoe zit het met Philips?

De reacties lopen erg uiteen, alleen over de Braun cruzer 6 lees ik wel wat negatieve reacties.
En ik zie dat je de Braun BT7050 wel kunt afspoelen maar niet onder de douche kunt gebruiken.

Ik heb nu de volgende trimmers ter vergelijking (urls):
BRAUN CRUZER 6 BEARD & HEAD
BRAUN BT7050
[#] PHILIPS BT5200/16
[#] BABYLISS FOR MEN E837E
BABYLISS E846E FOR MEN
REMINGTON MB4045 BEARD KIT
REMINGTON MB4030

Waarbij alleen de twee met [#] ervoor onder de douche te gebruiken zijn. Ik twijfel nog of dit een vereiste is voor mij.
 

Zwollenaar

Zware baard
En ik zie dat je de Braun BT7050 wel kunt afspoelen maar niet onder de douche kunt gebruiken

@Marcos, waarom zou je een trimmer onder de douche gebruiken? Het lijkt me dat je eerst gaat douchen en daarna je baard trimmen.
Of andersom; eerst je baard trimmen en daarna douchen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Markos

Stoppelbaard
Ja daar twijfel ik ook over of ik het zal gebruiken. Het leek mij een handige extra mocht ik het ooit willen gebruiken. Qua prijs zijn ze allemaal vergelijkbaar.
Is Babyliss een merk om te overwegen? Of kan ik beter voor Braun of Remington gaan? En Philips?
 

Zwollenaar

Zware baard
@Markos, een advies kan ik je niet geven. Maar alleen mijn eigen voorkeur kenbaar maken.
Zoals al eerder gezegd: Het merk Braun heeft mijn voorkeur met al goede 2de de Remington.

Succes met het maken van een keuze
 
Banner image
Top