Baardenverzorging

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ja, er zijn een hoop meelezers. Wat op zich prima is.
Wellicht dat deze zich ooit nog wel eens voorstellen en mengen in de gesprekken.
 

Johan

Baard
Zal leuk zijn toch? Of zijn er ook een paar leden die gewoon niet meer langskomen? Na welke periode beslis je eigenlijk dat iemand lid-af is? Of ben je lid voor het leven?
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik ben natuurlijk niet de opperadmin, maar wat mij betreft is er, behalve bij misdragingen, geen reden om leden te verwijderen.

Iedereen heeft het al druk zat met het echte leven (druk met kinderen, werk etc...), daardoor zal de activiteit van leden ook ook wat fluctueren.
Dan is het natuurlijk niet leuk als je na een x tijd waarbij je belangrijker zaken te doen had terug komt en merkt dat je account geschoond is.

Maar dat is puur mijn eigenmening en geen mening van het Baardforum.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou, vind dat je dat heel mooi verwoord @Ronald. Ik heb ook nog wel op bepaalde forums een account waar ik slechts enkele malen per jaar inlog. (Y)
 

Johan

Baard
Snap ik, en zo bedoel ik dat ook niet. Ik zeg niet dat als iemand een paar weken/maanden niet geweest is dat hij/zij meteen verwijderd moet worden. Ik vroeg me alleen af wat de policy was. Ik vind zelf namelijk dat je lid voor het leven bent :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ondertussen zitten we pakweg 13 leden verwijderd van de kaap van de.................... 200 :)>

Een komen en gaan en de ene komt vaker dan de andere.
Begint toch wel aardig vlot te lopen lijkt me (Y)

Op één dag na exact 3 maanden na mijn vorige post zitten we nu pakweg 12 leden verwijderd van de........................300 :)>
 
Banner image
Top