Azbane

Baarden onhygiënisch?

Discussie in 'Algemene baardenpraat' gestart door Sander, 17 mrt 2015.

1. Sander

Sander beards be like... Staff

Hans vindt dit leuk.
  2. PUNK-JAZZ

PUNK-JAZZ Guest

PFFFFF....FAKKING ARTICLE:mad:

3. Danny

Danny Baard

Pffff raaaaaar........ :confused:o_O

4. Arjay

Arjay Moderator Staff Oerbaard

Ik krijg ineens ongelooflijke jeuk.
    Nou ja, dan moet ie er maar af..

Sander, RonnieDoorzon en PUNK-JAZZ vinden dit leuk.
  5. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Ik ben er van overtuigd dat de gemiddelde bebaarde man MEER bezig is met hygiene en verzorging dan de gemiddelde clean-shaven-boy :)>

Sander, Hans, Danny en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. PUNK-JAZZ

PUNK-JAZZ Guest

@Cowboy ....echt wel....vooral : verzorgings (middelen) - aspect.... ghehehe..:D(Y):)>

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Arjay

Zijn vast van die jaloerse, achterbakse en vooral BAARDLOZE irritante mannetjes die het niet kunnen uitstaan dat er echte mannen rondlopen die een flinke baard op hun bakkes hebben. Dus gaan ze zogenaamd onderzoeken wat ik ook wel kan bedenken. Dus? Bang voor wat kleine beestjes in je baard, die ook op je toetsenbord, deurkruk, pen, autostuur en ga zo maar door zitten? F*cking pussy's!

Zo!

Sander, Floris, Cowboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Bee1984

Bee1984 Baard

Ik denk dat je dit anders moet zien. Mannen zijn over het algemeen trots op hun baard, verzorgen deze goed en houden deze schoon en gezond.
    Vrouwen met baard daarentegen...

Ik denk dat dit artikel dus van origine daarover geschreven is maar omdat de uitgever (vast een baardloos figuur) die combinatie kennelijk niet kon matchen heeft 'ie het maar omgezet naar mannen met baard...

Wij weten ondertussen wel beter! :)>:cool:

Sander, Floris, RonnieDoorzon en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Guus

Guus Stoppelbaard

Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend stukje. Dit is echt de schoolkrant nog niet waard. Hier mijn poging (onderwerp verschilt, opzet is hetzelfde):

Blondjes zijn echt heel erg dom!

Er zijn wetenschappers die zeggen dat het wel meevalt. Maar er zijn ook wetenschappers die zeggen dat blondjes zo dom als het achtereind van een varken zijn.
    Denk hier maar aan als je een blondje date.

Mickey98, Sander, Ronald en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Hans

Hans Zware baard Oerbaard

Als je het zo gaat bekijken dan ben ik én heel onhygiënisch én heel hygiënisch,
    ik heb een baard én ik heb een kale kop, dat zorgt dus wel voor een goeie balans :D:D:D

Punt is heel simpel, het draait om de hygiëne, klaar uit :p

Trouwens @Sander ... wat lees jij voor bladen hahaha :eek: :rolleyes: :D :p

Ronald, Floris en PUNK-JAZZ vinden dit leuk.
  11. Guus

Guus Stoppelbaard

Dat is misschien nog wel erger dan het artikeltje.

Cowboy, Hans en Ronald vinden dit leuk.
  12. Floris

Floris Baard

Ach ja, dat is niet alleen met baarden zo. Alles moet je schoonhouden. Dus zolang je het gewoon wast en goed verzorgd dan zal het allemaal wel meevallen.
    En heb nog een paar tegenargumenten gevonden voor diegene die vinden dat baarden niet kunnen. Gewoon omdat het kan. Maar ik vraag me nu af waarom ik dit op een baardforum neerzet :p

22 redenen om een baard te hebben
    baarden zijn gezond
    Kitten likes beard
    En last but not least: *surprise* ;)

Hans, Sander, Arjay en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Sander

Sander beards be like... Staff

Hahaha, dat dacht ik ook toen ik het postte. Zag hem toevallig voorbij komen op Facebook! ;)

Hans en PUNK-JAZZ vinden dit leuk.
  14. Danny

Danny Baard

15. Hans

Ik heb nog nooit klachten gehad, alleen complimenten :D

Ik doel dus op het feit dat ik zo'n verzorgde schone baard heb heren, niet waar jullie aan denken ;)

16. Bee1984

Bee1984 Baard

Dat kan je dus ook weer omdraaien. Heren, bef geen behaarde vrouw. In die haren zitten allerlei beestjes en je weet maar nooit wat door zo'n beestjes-muts kan oplopen! :D

Wat een gejank. Gewoon een jaloers iemand die zelf geen baard kan groeien...

17. Hans

Er zijn altijd tegenstanders en medestanders ... waar je het ook over hebt :D:D:D:D:D

18. PUNK-JAZZ

PUNK-JAZZ Guest

:pPRESS THE BUTTON AND FLYYYYYYYYYYYYYYYYYY :D

Bee1984 vindt dit leuk.
  19. Arjay

Vanochtend een paar beschuitjes gegeten en daarna lekker in de voortuin gewerkt. Vlak voordat ik naar mijn werk moest kwam mijn vriendin thuis en wees me ff op allemaal spul in mijn baard. Ik kijken, allemaal beschuitkruimels! Niet normaal! Heb ik ook nog met de buurman staan praten haha.. die zal wel gedacht hebben.. hoezo niet onhygiënisch? :D

RonnieDoorzon, Hans, Floris en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Ach dat is gewoon reserve maaltijd voor onderweg ;)

Hans vindt dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina