ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@RobRockhard 27 januari a.s. te Amsterdam, waar we tevens Indiaase curry gaan eten. Kijk op de Facebook-pagina of de Instagram-account Baardborrel bij de evenementen. Tot over een week! :)
[DOUBLEPOST=1516308255][/DOUBLEPOST]20 mei 2017

Beardsterdam te Amsterdam met honderden Baardborrelaars uit Nederland, België, Noorwegen, Duitsland, Denemarken, Israël, Ierland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje en ga nog maar even door.
Een grootse en gezellige samenkomst.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
27 januari 2018

We gaan Indiase curry eten in Amsterdam met de Baardborrelaars!

Verzamelen om 16:00 uur in brouwerij De Prael en een uurtje later wandelen we twee straten verder naar Indiaas restaurant Kamasutra, waar we om 17:00 uur overheerlijke curry's in onze baarden gaan laten druipen.
Er zijn geen plannen voor na de maaltijd, dus hoe de avond gaat verlopen is een verrassing.

Meld je aan via de Facebook-pagina, als je nu al trek krijgt.

image.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

TMG1961

Baardaap
Veel plezier. Veel te ver weg voor mij. Reistijd is volgens de NS 3 uur 36 minuten enkele reis en dat is als alles goed gaat.
 

Renem

Volle Baard
Geinig, ook toegankelijk als je geen Bearded Villain bent begrijp ik?

Vriendelijke groet, René
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik blijf het "concept" van de Bearded Villains niet snappen, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk wel aan mij :rolleyes:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik blijf het "concept" van de Bearded Villains niet snappen, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk wel aan mij :rolleyes:
Wat is dat 'concept' dan?
Ik snap nooit wat van besloten clubjes met concepten. :p Naar mijn mening is het al nooit zo raadzaam om je te onderscheiden van anderen dmv van een plakkertje op je jas. Allemaal een baard, allemaal hetzelfde en allemaal evenveel plezier. :)> En dat ga ik daar dan ook maken! :) Iedere denkbare baardmannenclub heeft me al eens een patch gestuurd, zodat ik een flinke verzameling heb.....die ik niet draag, want als Baardborrelaar hoor ik boven de groepen te staan en te verbinden, niet te verdelen. :D
 
Banner image
Top