Baard van Ardjan

daveHgz

Baard
net je baardreis bekeken ardjan, het is al een vette baard! Nog even doorzetten en hij wordt epic.
Ook mooie egale groei, denk dat menigeen daar jaloers op is.
Die doel kan je nu wel vergeten, jouw baard wordt een doel om te bereiken.
 

Ardjan

Baardaap
De voor- en nadelen van een baard:
Voordelen: Mooi, mannelijk en stoer! (Y)
Nadelen: Die zijn er gewoonweg niet!:eek: Ja..., of toch wel? Vandaag, erwtensoep eten en de worst in m'n baard.:( Nou ja, geen punt, morgen ook nog wat! :D
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Zeer "ferrum" baardje... :)
Eentje die ik met bewondering bekijk.. zoiets wil ik ook..
De je "zomerbaard" was wat rond.. en zie nu dat hij wat mooi langer / puntiger is.. dus ik weet genoeg... sparen!
 

Texman

Koning Baard
Kort, lang of episch maakt niet zoveel uit wat wel telt is het goede gevoel dat je er door krijgt.:cool::cool::cool: (Voordeel dus).
Daarom raad ik iedere man aan om minstens 1x in zijn leven zijn baard te laten staan om dat gevoel te ervaren.
De kans is groot dat het dan een blijvertje is.:D
Texman:)>
 

Texman

Koning Baard
Vanmiddag de baard weer bijgewerkt. Wil er met kerst weer netjes uitzien :eek:. Wat ik lastig vind, nu de baard langer gaat worden, is de lijn bij m'n oor om die goed te kunnen bijhouden. Je kan het in de spiegel, nu de baard forser wordt, bijna niet zien, En ik hou van een rechte en goed verzorgde baardlijn naar beneden. En om voor die baardlijn iedere keer naar de barbier te gaan vind ik ook nog al wat. Dus mijn vraag aan jullie mede-baardbroeders is, hoe doen jullie dat? Misschien dus meer een vraag voor de wat forsere baarddragers. Ook vind ik het best wel lastig om de onderkant van m'n baard in combinatie met de (onder)zijkanten goed te kunnen bepalen, aangezien ik wat krullend baardhaar heb. Jullie adviezen zijn welkom! 'k Zal binnenkort weer een foto plaatsen.
Ha Ardjan,
Ik zag je vraag nu pas anders had ik wel eerder gereageerd
Gebruik een spiegelkastje dan kan je baard van de zijkant goed zien. Je zet de twee buitenste deurtjes open en plaats je hoofd er tussen. Dat is de truc.
Texman:)>
3 deurs medicijnkast.jpg
 

DNA76

Baard
zeer herkenbaar die doelstellingen. Iedere keer als ik zeg van “ja, ik ben er” is er iets in mij dat zegt van “komaan, we gaan verder, zoek maar een ander doel”. Ik vermoed dat ze daarom het woord baardreis gebruiken. Eens je begint kan je alle kanten uit in je zoektocht. Persoonlijk vind ik dat net het leuke. Je bent eens een melkmuil, een schooier, een kabouter, een rabbijn maar dat speelt geen rol want je hebt er zelf plezier in. Vooral doorgaan dus! Succes (Y)
 

Renem

Volle Baard
Toffe baard idd. (Y)

Dat spiegelkastje van @Texman kan ook in het nostalgie topic: mijn ouders hadden vroeger zo'n ding.
Ik beloof dat ik in die spiegels regelmatig het eerste donsjaar op mijn bovenlip en kin naar buiten heb gekeken... :rolleyes:

Vriendelijke groet, René
 

Texman

Koning Baard
Ha René,
Ja dat klopt helemaal voor zover ik mij kan herinneren hadden mijn ouders ook zo'n spiegelkastje.
Ik ben er dus al heel erg lang geleden achter gekomen wat een handig hulpmiddel zo'n kastje is ;)
Het kastje wat ik heb is inmiddels ook al zo'n 30 jaar oud en hangt in de badkamer waar we ook over de hele breedte een enorme spiegel hebben.
Ik denk dat als je tegenwoordig zoekt je vast wel hele mooie eigentijdse varianten kan vinden die goed bij je inrichting passen.
Een andere praktische toepassing is dat je al baardspullen erin kan opbergen.(Y)
Texman:)>
 
Banner image
Top