Baard van Ardjan

Ardjan

Baardaap
Na al een tijdje rondgestruind te hebben op dit forum (erg leuk forum trouwens), hier een aantal foto's van mijn baard. Ik ben dus nieuw tussen de baardbroeders. Mijn baard is nu ruim 3 maanden baard. Dankzij dit forum heb ik veel geleerd (o.a. 'geduld' - 'niet trimmen' - '24-uurs-regel'). 'k Ben nu op een fase waarvan ik denk, moet ik naar een barbier. Wat denken jullie; en wat vinden jullie van de baard? En de snor (ik ben niet zo'n krultype)? Hoor graag jullie meningen en adviezen!
Dank voor alle info op dit forum.
 

Bijlagen

  • IMG_4360[1].jpg
    IMG_4360[1].jpg
    281,3 KB · Weergaven: 516
  • IMG_4359[1].jpg
    IMG_4359[1].jpg
    276,6 KB · Weergaven: 479
  • IMG_4363[1].jpg
    IMG_4363[1].jpg
    272,7 KB · Weergaven: 478
  • IMG_4364[1].jpg
    IMG_4364[1].jpg
    262,8 KB · Weergaven: 455

Weeble

Volle Baard
Dat is een hele mooie volle baard wat je daar hebt.
Ook heeft het een mooie egale lengte. Zelf ben ik na 3 maanden naar de barbier gegaan vanwege de oneven groei, maar dat is zo te zien bij jou niet nodig.
Beard on!:)>
 

Lei

Baard
Keurig hoor. Heb je er nog helemaal niets aan gedaan (knippen, trimmen)? Want dan ben je inderdaad gezegend met een baard die van nature weinig onderhoud nodig heeft.
 

Jim

Baard
Baard ziet er goed uit. Ik zou pas naar de barbier gaan als je je doel qua lengte hebt bereikt.
 

JeroenP

Volle Baard
ikzelf ben na drie maanden wel naar de barbier gegaan om er een mooie lijn in te zetten. Het is en blijft een moeilijke keuze. Als je gaat, meld duidelijk wat je wilt. Dus als je voor lengte gaat laat ze er dan geen centimeters afhalen. En alleen bijwerken en fatsoeneren. Succes.
 

Ardjan

Baardaap
ikzelf ben na drie maanden wel naar de barbier gegaan om er een mooie lijn in te zetten. Het is en blijft een moeilijke keuze. Als je gaat, meld duidelijk wat je wilt. Dus als je voor lengte gaat laat ze er dan geen centimeters afhalen. En alleen bijwerken en fatsoeneren. Succes.
Thanks Jeroen, we gaan het zien!
 
Banner image
Top