Baard laten groeien

kemp

Stoppelbaard
Hallo allen!

ben nieuw op het forum, heb nu 2weken me baard laten staan. Echter heb ik wel me twijfels of het wel dicht gaat groeien. Wat is jullie idee hier over?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 93
  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 87
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 86
  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 84

Kokosnoot

Baard
Hi Kemp!

Ja dit moet goed komen hoor!
Zou de halslijn wat verder omlaag brengen en 3 maanden de tijd geven.
Baardharen groeien niet even snel, dus in deze maanden komen er wellicht nog wat nieuwe haren bij wat voor een betere vulling gaat zorgen.
Voor wat ik kan zien op de foto's heeft dit zeker veel potentie.

Voor nu je scheermes uit het raam gooien en lekker laten groeien.:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @kemp ,
Welkom op ons forum, leuk dat je mee gaat doen.
Over twee weken groeien kan ik nog niet zoveel zeggen.
Maar ik zie wel dat je potentie hebt (Y)(Y)(Y), met een beetje geduld krijg je een mooie baard ;).
Gun je zelf op zijn minst 3 maanden groeien dan kan je goed zie wat je voor baardgroei hebt.
Succes en veel plezier hier,
Texman :)>
 

kemp

Stoppelbaard
Hi Kemp!

Ja dit moet goed komen hoor!
Zou de halslijn wat verder omlaag brengen en 3 maanden de tijd geven.
Baardharen groeien niet even snel, dus in deze maanden komen er wellicht nog wat nieuwe haren bij wat voor een betere vulling gaat zorgen.
Voor wat ik kan zien op de foto's heeft dit zeker veel potentie.

Voor nu je scheermes uit het raam gooien en lekker laten groeien.:)>
Bedankt voor je reactie, ik had het zo weg geschoren omdat ik onder op nog niet echt mooie begroeiing heb. Ik ga het in ieder geval nu wel laten staan!
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom op het forum @kemp Een baard en snor zijn zeker mogelijk maar hoe het worden zal... Zoals de andere baardmannen al hebben aangegeven de komende maanden laten groeien en rustig afwachten wat er allemaal tevoorschijn komt. Geniet van je baardreis en veel plezier hier op het forum. (Y):)>
 

tijn

Zware baard
Aller eerst welkom hier op het ooooh zo gezellige forum. Leuk dat je je baard laat groeien. Geef de baard alleen wel de tijd om te groeien. Bij de een gaat dat sneller als bij de ander. Ik denk dat het bij jou best een kans heeft om een mooie baard te laten groeien. Gewoon de baard zn gang laten gaan en zeker NIET scheren wantdan komt het nooit goed hahaha. Sucses en veel plezier met jou baardreis.
 
Banner image
Top