Baard laten groeien (en kleine gaten)

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Thanks! Gaat zeker goed, alleen m'n snor groeit tergend langzaam, vooral in het midden .
Je bent niet de enige. Bij mij groeit de snor zóóóó vreselijk langzaam, dat sommige wetenschappers deze willen gebruiken om een theorie te bewijzen, dat de dinosauriërs zijn uitgestorven door pure verveling, terwijl ze zaten te wachten tot mijn snor langer zou worden.
 
Geweldig verwoord Melchior:D
Zit er toch aan te denken om m'n snor in te korten, hij groeit bij een groot stuk over m'n bovenlip heen...
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha DreamTheater,
Ook van mij welkom op dit forum. Zo te lezen heb je al aardig wat opgestoken.
Ik sluit mij volledig aan wat bij de leden van de forum al tegen je gezegd hebben.
Een mooie volle baard kost tijd en doorzettingsvermogen, volgens mij gaat dat ook bij jou lukken.
Als je een mooie volle snor wil dan zou ik hem niet bijknippen maar naar de zijkanten gaan kammen.
Als de snorharen niet blijven zitten gebruik dan wat snorrewas of baardbalsem.
Een grote mooie snor is op zich al een sieraad.
Op het forum hebben we ook een aantal ( hoe is het mogelijk) niet baard gerelateerde topics zoals o.a de" woordenslang" en "Naar wat voor muziek luister jij op dit moment".
Misschien ook leuk om aan mee te doen.
Heel veel succes en hou ons op de hoogte.
Texman
 

RCM

Baardaap
Of kip kluiven

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
hahaha, ook een idee dat kip kluiven, maar ik heb de oplossing :p:D

gxN4UtW.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Kwestie van tijdens eten mond ver genoeg open doen om alles probleemloos naar binnen te schuiven en goed uitspoelen na het eten.
Er is niets wat ik niet eet en tot nu toe geen probleem. Ook ziet de snor er niet altijd zo uit, meeste tijd zit hij min of meer netjes.
 
Banner image
Top