Baard in wording.

Jelle

Baard
Deze kwam ik tegen via een hier geplaatste link van baardmodellen , vond de baard wel mooi.
Ik heb die kleur weliswaar niet maar het model moet ik wel kunnen redden, beetje lengte op de kin ontbreekt nog.

1zgrfwz.png
 

Jelle

Baard
2ugo47b.png


Beetje kort na elkaar maar officieel 2 maanden baard.
Net na het douchen zonder baard verruimende middelen gebruikt te hebben.

Vorige week stoorde me van alles aan de baard maar na de zoveelste opmerking over bekeren en kapotte scheerapparaten, besloten puur uit eigenwijsheid het nog maar even te laten doorgroeien.

Begint nu redelijk dicht te groeien nu geduldig op wat lengte wachten.
 

Texman

Koning Baard
Dankjewel allemaal, ik wacht het rustig af.
Wel binnenkort eens kijken of ik heeeeeel voorzichtig de keellijn (heet dat zo) iets kan fatsoeneren.
Onder de adamsappel is het niet zo'n fraai gezicht vind ik.
Als het je stoort mag je de halslijn best wat bijwerken. Je moet je wel bedenken dat als je een mooie volle baard wil hebben dat je de haren die daar groeien nodig hebt om meer volume te krijgen in je baard. Probeer eerst een heel klein (minimaal) deel rondom onder de baard bij te werken. Vaak is dat al voldoende om een goed effect te krijgen. Zelf vind ik een strak begrensde baard heel mooi staan. Bij jou zou dat nu al kunnen maar dan spreek ik wel over een kort model baard.
Succes Texman:)>
 

Jelle

Baard
Bij jou zou dat nu al kunnen maar dan spreek ik wel over een kort model baard. Succes Texman:)>[/QUOTE zei:
Dank je, die 24 uur regeling werkt prima en ik schuif alles omtrent mn baardje telkens een dag vooruit.
Uiteindelijk stap ik smorgens een keer uit bed en struikel over me snor.

Edit: : ook knap ,om van je eigen antwoord een quote te maken
 
Banner image
Top