Baard in Progress

Ben even offline geweest. Dit omdat ik 17 feb jl. bij de barbier ben geweest en daar op aandringen vd vrouw er een stuk af heb laten halen.
Daar was ik zo verschrikkelijk ziek van dat ik me hier even niet heb laten zien. Maar ben inmiddels weer even onderweg en het groeit er alweer lekker aan.
Maar ik doe dit NOOIT weer.
 

Texman

Koning Baard
Ben even offline geweest. Dit omdat ik 17 feb jl. bij de barbier ben geweest en daar op aandringen vd vrouw er een stuk af heb laten halen.
Daar was ik zo verschrikkelijk ziek van dat ik me hier even niet heb laten zien. Maar ben inmiddels weer even onderweg en het groeit er alweer lekker aan.
Maar ik doe dit NOOIT weer.
Dat is geen leuke ervaring. Voor mij is het ook de reden dat ik vrijwel nooit naar een barbier ga maar mijn baard zelf verzorg.
Gelukkig komt alles goed.
Texman:)>
 

Renem

Volle Baard
OMG, ga je nooit meer naar de barbier of luister je niet meer naar je vrouw? :rolleyes:

In ieder geval wel fijn voor je dat de boel weer aangroeit en je je weer durft te vertonen. Beard-up! :)>

Vriendelijke groet, René
 

RCM

Baardaap
Hey Dennis. Begrijpelijk dat je je even beroerd voelde, want je hebt gewoonweg een prachtige baard. Succes met het vervolg van je baardreis en houd ons op de hoogte. :)>(Y)
 
Luisteren naar de vrouw doe ik niet meer. Was er echt doodziek van! Maar het gaat alweer de goede kant.
Ben weer zo goed als terug op lengte voor de snoeisessie. Nog een klein maandje
 
Gaat toch allemaal wat langzamer dan gedacht/gehoopt. 1 Juni as zit ik op de Yeard maar niet met de lengte die het had moeten/kunnen zijn.
Maar we blijven volhouden.:)>
 

TMG1961

Baardaap
Ligt er aan wat je in gedachte had wat de lengte zou moeten zijn en wat de lengte is. Als ik zelf meet vanaf onderkant onderlip zit ik op 13 cm, op 30 mei zit ik op de 8 maanden.
 

RCM

Baardaap
Hey Dennis. Leuk om iets van je te horen. Je moet maar zo denken dat je van alle 'fouten' kan leren. Doordat je toen naar de barbier bent geweest, weet je nu wel dat dat je niet meer overkomt. Ondertussen ben je gelukkig weer een paar maanden verder. De groei is er wel degelijk, al valt het niet altijd op. Plaats op 1 juni gewoonweg eens een foto-update, en je baard zal 'sneller' groeien door alle positieve reacties. :)>:)>:)>
 
Zo weer eens een bericht van mijn kant. 1 Juni jl ben ik een jaar bezig. Maar door de fikse snoeibeurt in februari ben ik niet op de gewenste lengte.
Heb er vanaf dat moment ook niks meer aan gedaan en dat laat ik zo de komende maanden.
Mezelf vandaag weer getrakteerd op een paar producten van mijnbaard.nl
De nieuwe pomade van Reuzel, een geurloze baardolie (Percy Nobleman's) en een baardzeep van mijnbaard zelf.
 

RCM

Baardaap
Gelukkig is februari alweer enige tijd geleden Dennis. Je baard zal vast weer behoorlijk op lengte zijn en ik ben stiekem toch nieuwsgierig hoe ver je weer bent ;). Trakteer je zelf inderdaad maar geregeld, dat motiveert doorgaans wel. Je naam 'baardmans' zegt het eigenlijk al, want jij bent een MAN MET EEN BAARD!! :)>(Y)
 
Zo daar was ik weer eens. Nadat er in Februari van dit jaar dusdanig veel was afgehaald heb ik mij even teruggetrokken.
Zijn inmiddels weer een aantal maanden verder en zijn nu wel weer een beetje op het niveau qua lengte wat het was voor de snoeibeurt.
Was er echt niet blij mee op dat moment maar nu het er weer aan gegroeid is beginnen we weer op het punt van eind Januari.
Dit is overigens een foto van eind Augustus na een bezoek aan de barbier.

Groet Dennis


CCTVywR.jpg
 
Banner image
Top