Baard in Progress

Zo even een compilatie gemaakt vanaf het begin tot de huidige stand van zaken.
Gister alles even laten opfrissen zo voor de feestdagen dat zijn tevens ook de laatste 2 foto's.
De halslijn begon de voorkant in te halen wat mij een beetje stoorde maar aan lengte is er niks afgehaald.
Het resultaat tot nu toe ben ik uiterst tevreden over.(Y)
Ook goed te zien bij de eerste en laatste foto dat de lege plekken onder mijn lip zich ook meer en meer vullen.:)>:D


g7bT8LY.jpg

[DOUBLEPOST=1514019809][/DOUBLEPOST]Dat er aan lengte niks is afgehaald komt een beetje tegenstrijdig over maar het gaat om een clean up.;)
 

RCM

Baardaap
Leuk om te zien zo die foto's Dennis! Baard ziet er echt top verzorgd uit, daar mag je trots op zijn. Fijne feestdagen gewenst! Gr. Roy
 

Texman

Koning Baard
Ha Dennis,
Prima resultaat na 8 maanden. Het wordt alleen maar beter.(Y)(Y)
De combinatie van je snor en de lege plekken onder je lip heb je mooi opgelost met de soulpatch.(Y)
Het staat lekker eigenwijs en mocht het zo blijven is er niets mis mee.In tegendeel want dat maakt jouw baard uniek.
Zo maakt je van een nadeel een voordeel.:D
Ga zo door.
Texman:)>
 
Leuk om te zien zo die foto's Dennis! Baard ziet er echt top verzorgd uit, daar mag je trots op zijn. Fijne feestdagen gewenst! Gr. Roy
Bedankt man. Jij ook fijne dag Roy!
[DOUBLEPOST=1514044282][/DOUBLEPOST]
Ha Dennis,
Prima resultaat na 8 maanden. Het wordt alleen maar beter.(Y)(Y)
De combinatie van je snor en de lege plekken onder je lip heb je mooi opgelost met de soulpatch.(Y)
Het staat lekker eigenwijs en mocht het zo blijven is er niets mis mee.In tegendeel want dat maakt jouw baard uniek.
Zo maakt je van een nadeel een voordeel.:D
Ga zo door.
Texman:)>
Dank voor je reactie. Maar dat is gewoon zoals het groeit zo met de soulpatch.
 

istawa

Zware baard
Goeie baard geworden bro. Niks mis mee. En die paar grijze haartjes. Pppfffff wtf. Doet niks af aan je baard.

it aint over until the fat lady sings
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha ja baardmans,goed gezegd tegen de de vrouw.
Sommige dingen behoren helemaal geen geen haar te bevatten.
En dan bedoel ik de vrouw dan.
Lekker man 7 maanden,nog maar 5 en de yeard zit er aan.
Hou lekker vol hoor want je zou spijt krijgen anders en dat zou doodzonde zijn.
Genoeg leden die je steunen,en vrouwen ja,daar zeg ik maar niet teveel over.
Fijn 2018 en op naar de yeard.:)
 
Banner image
Top