Baard en Video

Texman

Koning Baard
Ik heb altijd begrepen dat föhnen eigenlijk helemaal niet zo goed voor je haar is?!?
Ha Roland je mag gerust een föhn gebruiken om je baard in model te brengen. Je mag alleen geen hete stand van de föhn gebruiken want dat is schadelijk voor je haar en je huid.:eek::eek: Met de föhn op de lauw/warme stand is het geen probleem.:) Elders op het forum heb ik een hele verhandeling gegeven over hoe ik dat doe.
Het gebruik van een föhn is uiteraard een vrije keuze. Mannen met krullen en slagen in hun baard kunnen met een föhn de baard wat beter stylen.
Texman.:)>
 

Texman

Koning Baard
Over een mooie baard gesproken hier is er een.:)
[DOUBLEPOST=1515660602][/DOUBLEPOST]Dit geloof je niet. Je moet wel een kat hebben.:confused::confused::confused:
 

Texman

Koning Baard
Deze video vind ik ook enigszins ongeloofwaardig:confused::(
Ik geloof niet dat veel mensen hiertoe overgaan.
Ben je nog geslaagd voor de hairconditioner met Vit E
Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
@Texman Ik heb van de action 2 artikelen meegenomen m te proberen. Eentje was conditioner met vitamine e en de ander conditioner met keratine en jojoba
Die met keratine en jojoba heb ik eergisteren gebruikt en baard voelt goed aan, is natuurlijk nog vroeg om er echt iets over te zeggen maar eerste indruk was prima.
De andere met vitamine e probeer ik vanavond uit.
 

Texman

Koning Baard
Prima, gewoon dat gene gebruiken wat het beste voor jou werkt:)
Trouwens die met keratine en jojoba lijkt me ook niet verkeerd(Y)
[DOUBLEPOST=1515674756][/DOUBLEPOST]Heel interessant:)
[DOUBLEPOST=1515675377][/DOUBLEPOST]Ook een leuk stukje info.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Het is een tijd geleden dat ik hier iets geplaatst heb maar dit filmpje bevat leuke informatie over hoe je je baardgroei kan verbeteren.
De titel is een beetje misleidend omdat er heel tips gegeven worden voor een gezonde baardgroei. Dus doe er je voordeel mee zeker als je niet tevreden bent met je eigen baardgroei.
 
Banner image
Top