Baard en conditioner??

Werner

Baard
Hoi hoi, ik heb na inmiddels 2,5 maand het ‘ei van Columbus’ ontdekt, althans dat denk ik... Ik gebruik een biologische conditioner voor de baard na het douchen, ff laten inwerken en uitspoelen en baard drogen. Daarna gaat er baard serum van ‘Crew’ in. Ik wil geen reclame maken, maar voor mijn grijze en daardoor stugge baard werkt dit werkelijk perfecto, super zachte baard, voel mijn baard de hele dag niet, blijft super in model tot ‘s avonds laat!!!
 

Werner

Baard
Nog even een toevoeging, ik reinig baard dagelijks met Aleppo zeep die reinigt en een ‘terugvoeding’ van vetten aan de baard geeft (vetten in zeep hebben immers niet alleen een reinigende maar ook een voedende werking)! Een goede zeep is dus belangrijk heb ik gemerkt, hou wel de no beard areas in shape met een goede gezichtscreme....!!!
[DOUBLEPOST=1511393314][/DOUBLEPOST]
Ervaringsreclame mag altijd, want we hebben er allemaal baat bij.
[DOUBLEPOST=1511393567][/DOUBLEPOST]Het merk ‘Crew’ is van Spaanse origine en is vlg mij écht een merk dat drijft op de ‘baardhype’, maar ze maken gewoon super spul, ik weet niet wat ze in dat baardserum stoppen, naar de ingrediënten ben ik nog steeds op zoek (en zodra ik het weet deel ik het in een post..) Als het maar geen wasverzachter is...
 
Banner image
Top