Baard bijhouden met tondeuse?

Boof72

Volle Baard
Maar het kost me €60,= om daar te komen ;)
Daarom had ik al in een topic gevraagd of er in de buurt van IJmuiden een goede barbier zit.

Hoi Hartenheer,

In Heemskerk zit " Cut the Bull" op de Rijksstraatweg.
Dit is goed aan te rijden voor je.
Wel eerst een afspraak maken ivm de drukte.
 

JeroenP

Volle Baard
de laatste keer echt flink bijwerken was twee weken geleden en dit was vooral gedaan om de haren op mijn kin wat in gareel te krijgen. 1 keer in de week wat piekharen verwijderen en verder blijf ik er zoveel mogelijk af. Maar als je voor lengte gaat dan zou ik er vanaf blijven. Voor mijn werk is dat geen optie en moet ik het een beetje in gareel houden.

succes met je baardreis
 

Nib85

Volle Baard
Gisteren zelf iets te enthousiast mn baard geknipt. Ziet er weer een stuk beter uit vanaf mn bakkebaarden naar beneden, maar op mn wang een hap er uit geknipt. :confused: jeugdig enthousiasme zullen we het maar noemen. Van mn wangen had ik gewoon af moeten blijven, maar de grote krul die er zat irriteerde me al een paar dagen.
Groeit wel weer aan.

Oefening baart (of baard in dit geval) kunst zal ik maar zeggen.
Kijk het nog even aan en anders trek ik de tondeuse (heb zelf ook de wahl die in dit topic genoemd wordt) er overheen op een vaste stand.


Voor de "thuisbarbiers", als je zelf gaat bijwerken zou ik persoonlijk de schaar pakken en alleen de buitenste haren wegknippen. Dan moet het wel goedkomen.
 
Laatst bewerkt:

Diederik

Volle Baard
Eens: gebruik een schaar.
Of je nu een tondeuse gebruikt of een schaar, je zult altijd moeten wennen aan het in spiegelbeeld werken.

Een schaar is minder rigoreus dan een tondeuse en (belangrijk!) lekker stil.

Kun je je muziekje ook horen.
 
Banner image
Top