Baard advies

MrProgressor

Stoppelbaard
Hallo, ik ben 35 en ben nu iets langer dan een jaar geleden begonnen met een baard. Nu groeit het (vooral aan 1 kant) op mijn wang erg dun. Er is ook een plek waar geen enkele haar uit komt (cirkeltje in 2e plaatje). (3e foto andere kant, ter vergelijking) Door die plek ziet het er een beetje sneu uit, en vraag me af wat ik ermee kan. Een idee wat in mezelf opkomt, is dat dunne deel weghalen en me te richten op wat mijn baard wel doet. Dacht dan aan dingen boven de lijn in het 2e plaatje (en dat aan beide kanten uiteraard :p).
Maar wou dat toch eerst eens hardop denken tegenover mannen met meer ervaring. Misschien gaat het er dan op zijn manier raar uitzien ofzo. En dingen eraf halen gaat immers sneller dan het tegenovergestelde.

baard1b.jpeg
Baard2.jpeg
 

Bijlagen

  • Baard1a.jpeg
    Baard1a.jpeg
    411,8 KB · Weergaven: 9

Texman

Koning Baard
Ha @MrProgressor,
Welkom op ons leuke forum.
Het front van je baard en ook de kaaklijn zijn prima in orde.
De wangen daarentegen zijn dun en gezien je leeftijd zal dat ook niet veel meer veranderen.
Dat neemt niet weg dat je er wel iets moois van kan maken.
Het idee wat je zelf al hebt is een goede oplossing te meer ook omdat de ene wang weer dunner behaard is dan de andere.
De gebogen lijn op je foto kan je aanhouden. Daar boven zou ik alles schoon houden.
Probeer je baard strak af te lijnen dan komt hij beter tot zijn recht.
Ik weet niet of je al wat doet met baardverzorgingsproducten en/of styling van je baard.
Je kan hier veel mee bereiken.
Laat maar weten, Succes Texman :)>
 
Banner image
Top