Azbane Beardsoap Review

Beardish

Baard
Ik heb dus sinds een weekje de Azbane Baardzeep op basis van Argane binnengehaald.
Inmiddels al een weekje in gebruik genomen, dus tijd voor een korte review.

In eerste instantie viel mij meteen op dat dit zeepje een neutrale geur heeft. Ik kan er geen bepaalde geur uithalen.
Nadat je hem ff wrijft door je handen gebeurd een wonder, hij begint enorm te schuimen en zo kan je je vervolgens je baard goed inmasseren met de soap.
Zalig in gebruik dus. Ik geniet er dan ook ff van om even door te schrobben :)>
Het uitwassen gaat naar mijn gevoel moeizaam, je baard word stug, bijna droog. Je krijgt geen vinger meer door je baard.

Na een aantal dagen dit ritueel te hebben gevolgd, voelt mij baard wel opvallend zachter, properder en hij jeukt niet. Dus heb ik de olie even links laten liggen.


Kortom: goede zeep, aantrekkelijk in prijs maar mis een geurtje.

7/10:)>(Y)
 

istawa

Zware baard
Ik heb dus sinds een weekje de Azbane Baardzeep op basis van Argane binnengehaald.
Inmiddels al een weekje in gebruik genomen, dus tijd voor een korte review.

In eerste instantie viel mij meteen op dat dit zeepje een neutrale geur heeft. Ik kan er geen bepaalde geur uithalen.
Nadat je hem ff wrijft door je handen gebeurd een wonder, hij begint enorm te schuimen en zo kan je je vervolgens je baard goed inmasseren met de soap.
Zalig in gebruik dus. Ik geniet er dan ook ff van om even door te schrobben :)>
Het uitwassen gaat naar mijn gevoel moeizaam, je baard word stug, bijna droog. Je krijgt geen vinger meer door je baard.

Na een aantal dagen dit ritueel te hebben gevolgd, voelt mij baard wel opvallend zachter, properder en hij jeukt niet. Dus heb ik de olie even links laten liggen.


Kortom: goede zeep, aantrekkelijk in prijs maar mis een geurtje.

7/10:)>(Y)
Dank je . Ga dr is over denken om deze aan te schaffen. Gebruik zelf pure aleppo zeep. Waar ik erg content mee ben.+ bij de lokale toko lost dit 0.45 cent

it aint over until the fat lady sings
 

Knulletje

Zware baard
Ik gebruik de Argan zeep (blok) van de Tuinen. Goede zeep maar absoluut geen lekkere geur. Maar dat is aan de andere kant alleen maar goed lijkt me. Geen toevoegingen van wat dan ook, gewoon zeep!
Aanschaf is ook aanzienlijk minder dan andere beardsoaps.
 

Beardish

Baard
Bedankt voor je review (Y)

Nuttige beoordeling. Dank hiervoor. :)

Bedankt voor de review :)


Y'all welcome folks :)>
[DOUBLEPOST=1509747742][/DOUBLEPOST]
Ik gebruik de Argan zeep (blok) van de Tuinen. Goede zeep maar absoluut geen lekkere geur. Maar dat is aan de andere kant alleen maar goed lijkt me. Geen toevoegingen van wat dan ook, gewoon zeep!
Aanschaf is ook aanzienlijk minder dan andere beardsoaps.

In principe gewoon een neutrale blok zeep, niet speciaal bedoeld voor de baard lijkt me?
Kan je evengoed een blokje Marseille zeep in je baard gooien ?
 

Dre

Baard
Baard wassen twee x per week genoeg elke conditioner wassen.... lekker zacht... Welke shampoo is persoonlijk :)>
 
Banner image
Top