Azbane

Arjan StH 1e baard

Discussie in 'Show je baard' gestart door ArjanStH, 11 dec 2017.

1. ArjanStH

ArjanStH Baard

Hallo baardbroeders,

Een vervolg op mijn 'even voorstellen' topic.
    Ik ben vandaag lekker thuis aan het werk, maar moest wel even mijn 4 maanden baard feliciteren :)
    Baard groeit traag, maar zeker en bevalt me nog steeds heel goed. Onderkant begint al beetje te hangen en de wangen blijven nog achter. Maar heb al vaker gelezen dat de wangen dat meestal doen. Gister 1e keer baard vast in de rits gehad ( geen pretje )

Ben net wel even buiten geweest dus is de baard misschien wat rossig.
    Ik trim op dit moment alleen de snor.
    Op het werk is iedereen er ook al aan gewend en zelfs 2 flesjes dutchbeard baardolie en een borstel gekregen :)
    Volledig geaccepteerd lijkt me :)

Groeten vanuit een wit Voorburg !

Bijgevoegde bestanden:

ProfessorMelchior, Kale666man en RCM vinden dit leuk.
  2. RCM

RCM Baardaap

Dag Arjan. 4 maanden onderweg alweer en gaat goed zo te zien/lezen. Hij groeit niet echt trager hoor, dat lijkt wellicht zo door misschien wel enige slag of krul. Op den duur gaat het wel 'hangen'. Ik ben bijna 2 weken verder dan dat jij bent, en ook ik denk vaak dat het minder hard groeit. Ik heb zoveel slag op het moment dat ik er naar uit kijk dat alles 'vloerwaarts' gaat, maar moet ook nog een tijdje geduld hebben. Wel cool dat het zo gewaardeerd wordt op je werk! Succes met je verdere baardreis Arjan. :)>(Y)

Kale666man en ArjanStH vinden dit leuk.
  3. ArjanStH

ArjanStH Baard

Thx RCM, jij ook veel succes en plezier met je baardreis.
    De baard heeft inderdaad best wel wat krul, vooral nog op de wangen.
    Je zal het niet geloven, maar ik had vroeger ook boven op het hoofd een goeie slag in mn haar......

Kale666man en RCM vinden dit leuk.
  4. Weeble

Weeble Volle Baard

Welkom @ArjanStH
    Wat leuk dat je van je werk baardverzorgingsproducten krijgt, dat zouden ze vaker mogen doen!:D
    Beard on!:)>(Y)

5. ArjanStH

ArjanStH Baard

Thx @Weeble
    Hahaah zouden ze zeker mogen doen, maar gaat niet gebeuren.
    Volgende flesjes zal ik zelf kopen :)
    :)>

Kale666man vindt dit leuk.
  6. Texman

Texman Zware baard

Goeie baard al, ga zo door en wat een leuke collega's daar moet je zuinig op zijn.:):):)
    Het is inderdaad wit in Voorburg dat is lang geleden.
    Texman:)>

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Kale666man

Kale666man Baardaap

Ziet er goed uit arjan ,ik ben even ver als jij en heb daar ook last van hoor.
    Maar de gedachte dat het over een tijdje overgaat stelt me gerust en met wat wax is hij redelijk handelbaar maar ik ben ook blij als hij gaat hangen.
    Ik was minder blij met me zak die ook aardig begint te hangen en wax helpt niet meer.
    Nee ziet er goed uit.:(

8. ArjanStH

ArjanStH Baard

Thx @Kale666man maar wat bedoel je precies met die 'zak' dat gaat hangen ?
    Ik moet ook zeggen dat de baardbalm het beste werkt om het gareel beetje in bedwang te houden

9. Kale666man

Kale666man Baardaap

De zak waar mijn verschrompelde noten in zitten,opzijn rotterdams gezegd tamzak dit is natuurlijk ook maar een geintje tussendoor want balsem helpt niet,alleen een strakke onderbroek hahahaha:)

Laatst bewerkt: 11 dec 2017
    ArjanStH vindt dit leuk.
  10. TMG1961

TMG1961 Zware baard

Richard, bij die zak zit ook een ventieltje, daarmee kun je hem opblazen zodat ie wat strakker uitziet :D :p

ProfessorMelchior, Freerider en ArjanStH vinden dit leuk.
  11. Kale666man

Kale666man Baardaap

Aha dan zal ik de vrouw er is bijroepen want kan er zelf niet bij

ProfessorMelchior, TMG1961 en ArjanStH vinden dit leuk.
  12. Freerider

Freerider Baard

Ik dacht dat dit ventieltje met het verstrijken der jaren juist ging lekken? Is dat dan niet het probleem?

Laatst bewerkt: 11 dec 2017
  13. Kale666man

Kale666man Baardaap

Hahaha ook last van?

ArjanStH en Freerider vinden dit leuk.
  14. Freerider

Freerider Baard

Ik kan er inderdaad ook niet bij ;)
    Maar in eerste instantie zag ik mijn bericht twee keer geplaatst zijn, dus heb er één leeggemaakt met de opmerking x2. Maar nu blijkt de eerste reactie er ook niet te staan, dus die heb ik net maar weer veranderd naar de oorspronkelijke tekst

Kale666man vindt dit leuk.
  15. Kale666man

Kale666man Baardaap

Oh dus er ging iets mis ik dacht jij ook.
    Nou ja kan gebeuren toch.
    Hahahaha ja bij mij gaat,er ook nog geregeld iets wat ik niet wil en wil veranderen:)>

16. dijkie

dijkie Volle Baard

@ArjanStH Je hebt al een hele mooie baard :)>, succes en ga zo door(Y)

ArjanStH vindt dit leuk.
  17. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Gaat goed zo (Y)

Let it grow :)>

ArjanStH vindt dit leuk.
  18. ArjanStH

ArjanStH Baard

Hallo broeders,

Afgelopen vrijdag naar Headcase-Barbers op Noordeinde Den Haag geweest en ik moet zeggen, mooi zaakje. Chille sfeer en vrijdag middag biertje aangeboden, smaakte ook goed.
    Er is een beetje afgegaan bij de hals en de bakkebaard en al met al bevalt het me zeker goed en klaar voor nog een paar maanden kweken.

Fijne jaarwisseling allemaal. 20171231_145210.png 20171231_145309.png 20171231_145314.png

ProfessorMelchior, Freerider en Ardjan vinden dit leuk.
  19. Ardjan

Ardjan Zware baard

Goed werk geleverd; en nu weer lekker laten groeien, toch? (Y)

20. RCM

RCM Baardaap

Ziet er heel keurig en verzorgd uit Arjan. Klaar voor rond 2! Jij ook fijne jaarwisseling gewenst. :)>(Y)

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina