Arjan StH 1e baard

ArjanStH

Baard
Hallo baardbroeders,

Een vervolg op mijn 'even voorstellen' topic.
Ik ben vandaag lekker thuis aan het werk, maar moest wel even mijn 4 maanden baard feliciteren :)
Baard groeit traag, maar zeker en bevalt me nog steeds heel goed. Onderkant begint al beetje te hangen en de wangen blijven nog achter. Maar heb al vaker gelezen dat de wangen dat meestal doen. Gister 1e keer baard vast in de rits gehad ( geen pretje )

Ben net wel even buiten geweest dus is de baard misschien wat rossig.
Ik trim op dit moment alleen de snor.
Op het werk is iedereen er ook al aan gewend en zelfs 2 flesjes dutchbeard baardolie en een borstel gekregen :)
Volledig geaccepteerd lijkt me :)

Groeten vanuit een wit Voorburg !
 

Bijlagen

  • 20171211_114504.jpg
    20171211_114504.jpg
    133,9 KB · Weergaven: 206
  • 20171211_114508.jpg
    20171211_114508.jpg
    152,5 KB · Weergaven: 208
  • 20171211_114237.jpg
    20171211_114237.jpg
    130,9 KB · Weergaven: 193

RCM

Baardaap
Dag Arjan. 4 maanden onderweg alweer en gaat goed zo te zien/lezen. Hij groeit niet echt trager hoor, dat lijkt wellicht zo door misschien wel enige slag of krul. Op den duur gaat het wel 'hangen'. Ik ben bijna 2 weken verder dan dat jij bent, en ook ik denk vaak dat het minder hard groeit. Ik heb zoveel slag op het moment dat ik er naar uit kijk dat alles 'vloerwaarts' gaat, maar moet ook nog een tijdje geduld hebben. Wel cool dat het zo gewaardeerd wordt op je werk! Succes met je verdere baardreis Arjan. :)>(Y)
 

ArjanStH

Baard
Thx RCM, jij ook veel succes en plezier met je baardreis.
De baard heeft inderdaad best wel wat krul, vooral nog op de wangen.
Je zal het niet geloven, maar ik had vroeger ook boven op het hoofd een goeie slag in mn haar......
 

Kale666man

Baardaap
Ziet er goed uit arjan ,ik ben even ver als jij en heb daar ook last van hoor.
Maar de gedachte dat het over een tijdje overgaat stelt me gerust en met wat wax is hij redelijk handelbaar maar ik ben ook blij als hij gaat hangen.
Ik was minder blij met me zak die ook aardig begint te hangen en wax helpt niet meer.
Nee ziet er goed uit.:(
 

ArjanStH

Baard
Thx @Kale666man maar wat bedoel je precies met die 'zak' dat gaat hangen ?
Ik moet ook zeggen dat de baardbalm het beste werkt om het gareel beetje in bedwang te houden
 

Kale666man

Baardaap
De zak waar mijn verschrompelde noten in zitten,opzijn rotterdams gezegd tamzak dit is natuurlijk ook maar een geintje tussendoor want balsem helpt niet,alleen een strakke onderbroek hahahaha:)
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Oh dus er ging iets mis ik dacht jij ook.
Nou ja kan gebeuren toch.
Hahahaha ja bij mij gaat,er ook nog geregeld iets wat ik niet wil en wil veranderen:)>
 

ArjanStH

Baard
Hallo broeders,

Afgelopen vrijdag naar Headcase-Barbers op Noordeinde Den Haag geweest en ik moet zeggen, mooi zaakje. Chille sfeer en vrijdag middag biertje aangeboden, smaakte ook goed.
Er is een beetje afgegaan bij de hals en de bakkebaard en al met al bevalt het me zeker goed en klaar voor nog een paar maanden kweken.

Fijne jaarwisseling allemaal.20171231_145210.png 20171231_145309.png 20171231_145314.png
 

RCM

Baardaap
Ziet er heel keurig en verzorgd uit Arjan. Klaar voor rond 2! Jij ook fijne jaarwisseling gewenst. :)>(Y)
 
Banner image
Top