Apothecary87 Baardkam ervaringen

Nou, ik ben om. Ik heb een Apothecary87 baardkam besteld. Ten eerste is het heerlijk om je baard te kammen; ik word er rustig van. En ten tweede ziet deze kam er erg lekker uit. Ik ben heel benieuwd of dat apparaat ook z'n werk gaat doen. Bij de kammetjes die ik tot nu gebruik breekt iets te vaak een deel af...

En serieus, ik leg dit graag in huis en kost ook niet veel bij de baardshop:

apothecary87-barber-comb.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hee mooi kammetje Barry. Ik had m ook al eens zien staan. Ben heel benieuwd naar je bevindingen. (Y)

En ik ben om heel eerlijk te zijn, ook best wel benieuwd naar je baard. ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik heb geen ervaring met die kam specifiek, maar hij smoelt echt super! Ga je ongetwijfeld een hoop lol aan beleven. (Y)
 

RonaldZ

Baard
Zo'n groffe houten kam is heerlijk! Leuke bijkomstigheid, na een tijdje gaat hij naar je baardolie ruiken:)
Veel plezier ermee!!
 
De baardkam is binnen. En ik ben zeer aangenaam verrast. In principe verwachtte ik er niet heel veel van en leek het me meer een mooi speeltje. Maar buiten dat de kam er enorm tof uit ziet is de gebogen vorm echt heel erg fijn. Ook het feit dat het wat dikker hout gemaakt is maakt het net wat fijner dan een gewoon plastic kammetje. Minder scherp. Ik moet wel zeggen dat het niet voor heel korte baardjes is. Daarvoor is ie te grof.

Dus ja, het is z'n geld waard. Aanrader voor baarden langer dan 1 cm!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mooi! Moet ik dus ook hebben. ! Heb je ook ervaring met de baardolie van dit merk?
 
Mooi! Moet ik dus ook hebben. ! Heb je ook ervaring met de baardolie van dit merk?
Nee, baardolie maak ik alleen zelf. Gebruik ik sowieso niet zo heel veel van. Mijn ervaring is dat als je je baard niet te vaak met shampoo wast hij ook niet al te droog wordt.
 

Beatle

Baard
van de week zo goed als dezelfde kam binnen gekregen, alleen ander merk,
geen idee hoe de afwerking is van de apothecary87 (lijkt op de foto wel gelakt te zijn)

SLCB708-POCKET-COMB-360x580.jpg
 
Alleen is de kam van Barry niet recht maar ook lichtjes gebogen. Das het verschil.
En dat bevalt me enorm!

Mooie is ook dat ik ook echt het gevoel heb dat de baardolie goed verdeeld wordt omdat de kam van hout is en iets dikkere, eehm, "stokjes" heeft. Ik ga dus denk ik ook maar de baardolie eens proberen van dat merk. Het blijft aan de dure kant, maar die Milly's lijkt me wel heerlijk qua geur.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Zo blijven er dingen op mijn verlanglijstje komen, weet mijn vrouw in ieder geval
dit jaar wat ze als cadeau kan geven voor mijn verjaardag en de Kerst :D
 
Banner image
Top