Antwoorden op negatieve reacties op baard groei!

Andre

Baard
Jij weet wel wat je voor sinterklaas kan vragen !
Antw: ja, baardolie, baardwax, baardborstel

Een baard!, dat kan echt niet !( reformatorische klant van me) dat hoort echt niet !
Antw: dus u geeft toe, dat uw God een foutje in het design gemaakt van mannen !

Scheerapperaat kapot !?
Antw: babyolie op, je kin ziet er zo droog uit !

Ps, gelukkig zijn de meeste reaties positief, meer mensen die tegen dit soort opmerkingen aanlopen ?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Scheerapperaat kapot !?
Antw: babyolie op, je kin ziet er zo droog uit !
Hahaha! :D:D

Ik merk dat mijn omgeving de baard 'volledig' geaccepteerd heeft. Tenminste, ik krijg geen opmerkingen meer.. En mensen die mij nu pas leren kennen weten niet beter..

Wel laat ik momenteel mijn haar weer wat groeien. Dan krijg ik zo nu en dan wel eens dit..
'Kapper dood?'
Antw: ' Geen idee, al een tijd niet meer geweest..' ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik krijg niet heel veel quasi grappige opmerkingen naar mijn hoofd.

Af en toe eens of ik meegedaan heb aan Heel Holland Bakt ofzo.
Niks heel schokkends
 

RonaldZ

Baard
De (voor mij belangrijke) mensen, zijn er wel aan gewend... Ik krijg wel altijd op familie aangelegenheden een snedige reactie van mijn schoonzus en dat pareer ik dan weer met een opmerking over haar kapsel... Of vice versa... Dat is weer in de jaren zo ingesleten.
Verder... Tja, mijn baard is het formaat hipster voorbij en is duidelijk niet een bevlieging meer... Ik vraag me af of het wel bewust geregistreerd wordt...
 
ach ik heb" gewoonschijt"aan die opmerkingen,ik kweek baard,absoluut niet om een hipster oid te zijn maar voel me er prettig bij, mn vrouw vind het he-le-maal niks maar raakt er aan gewend en haar dreigingen om snachts de schaar er in te zetten bleken tot nu toe gelukkig loos;)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Op geijkte opmerkingen na, vooral tegen december natuurlijk krijg ik toch
bijna altijd\wel heel positieve opmerkingen in de trant van:
Mooie baard meneer
Hoe lang heeft u daar over gedaan?
In het ziekenhuis onlangs ging er geen dag voorbij of het personeel begon
over mijn baard, in positieve zin dan gelukkig. Met een baard heb je dus
al snel een gespreksonderwerp :)
 

Steef

Baard
Op het werk komen aardig wat IS grapjes voorbij. Zeker nu met al die aanslagen natuurlijk. Zo van: ben je nou nog steeds niet van je bed gelicht?
Ik maak me er niet meer zo druk over, en reageer er heel losjes op. Iets in de trend van: pas maar op, ik hou je in de gaten, ik weet waar je huis woont.
Gelukkig lijkt het minder te worden, iedereen begint er aan te wennen.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
@Hans, was je in het ziekenhuis wel in de gelegenheid om je baard goed te onderhouden?
Zeker balsem en olie meegenomen!?:)
Jazeker @Zwollenaar, ik was overal van voorzien hoor, de baardolie
stond prominent op mijn nachtkastje :D
Ik had een 1-persoons kamer met eigen badkamer dus ik kon zo vaak
en lang als ik maar wilde mijn baard verzorgen, als mijn baard geen goede
verzorging zou krijgen had ik een ander ziekenhuis opgezocht ;)
 
Krijg wel eens van één collega altijd wel opmerkingen.

Zo ook toen ik me baard liet staan.

Begon al meteen in de groep te roepen. "Hey, Opa".
Mijn reactie; aai over zn kale bol gegeven en zei 'dag, knulletje van me heb je weer wat aandacht nodig'.


Of hey een terrorist.
Antw: "ik hoef straks alleen allahu akbar te roepen en ze rennen mij voorbij. Jou daarentegen'.

Het is ook allemaal niet echt negatief bedoeld. En wat dan nog. Wees jezelf!
 

Fernand

Baard
Hahahaha, daar ook al? Hier exact dezelfde dreigementen..
het dreigen met knippen gelukkig nog niet maar wel het niet leuk vinden.

Toen mijn vrouw vroeg van waarom ik het liet staan en dat ze het niet leuk vond gaf ik als antwoord dat zij ook van lang haar zonder overleg naar kort haar gegaan was. Daar kreeg ik geen antwoord op (en zwijgen is toestemmen toch!!?? :p)
 

maximum

Zware baard
Ik kom vanwege werk veel bij klanten over de vloer:)..Uitsluitend als erop gereageerd word positief(Y)..Mensen kennen me verder niet;)Mijn zwager is de enigste die het moslimgrapje sporadies toepast..Maarja hij is kaal en lust graag bier dus dan is de pool associatie ook snel gemaakt:p:DBeard on:)>
 
Banner image
Top