Advies over baard

Steve89

Stoppelbaard
Beste baardforum,

Mijn naam is Steve en 34 jaar oud. Ik heb mijn baard nu zo'n 6 weken laten staan.
Ik ben niet tevreden over mijn wangen, want op beide wangen is er een hap uit waar geen baardgroei is en daarom scheer ik het net na mijn mondhoeken een beetje bij, zodat er enigsins een lijn ontstaat.

Wat is jullie gedachten/hebben jullie advies?
 

Bijlagen

  • rechts.jpg
    rechts.jpg
    273,6 KB · Weergaven: 30
  • links.jpg
    links.jpg
    351,7 KB · Weergaven: 31
  • onder.jpg
    onder.jpg
    196,9 KB · Weergaven: 29
  • voorkant.jpg
    voorkant.jpg
    167,1 KB · Weergaven: 30

Bjorn

Baard
Je baard onder je kin en in je nek lijkt heel goed aanwezig, je kunt een hele dikke baard laten groeien als je het mij vraag. Als je dat doet kijkt Niemand meer naar je wangen. En ook voor die geldt laten t eens goed doorgroeien en dan wordt t misschien nog voller. Iedereen heeft wel een plekje waar t minder groeit
 

Texman

Koning Baard
Beste baardforum,

Mijn naam is Steve en 34 jaar oud. Ik heb mijn baard nu zo'n 6 weken laten staan.
Ik ben niet tevreden over mijn wangen, want op beide wangen is er een hap uit waar geen baardgroei is en daarom scheer ik het net na mijn mondhoeken een beetje bij, zodat er enigsins een lijn ontstaat.

Wat is jullie gedachten/hebben jullie advies?
Je hebt helemaal geen slechte baardgroei alleen heb je geen hoge wanglijnen.
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn. Als je baard wat langer laat groeien en de vorm bijwerkt zoals ik die op je foto heb aangegeven dan leid je de aandacht wat af van je wangen.
De onderkant van je baard groeit erg goed dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Het naar achter groeiende stuk onder je oren mag ook iets ingekort worden waardoor er een betere vorm in je baard komt.
Ik weet niet of ja al iets van baardverzoringsproducten gebruikt maar besteed wat meer aandacht aan je wangen door iedere dag baardolie goed in te masseren waar door de bloedsomloop verbeterd en meer voedingstoffen naar de wat mindere delen kunnen komen. Wellicht breng je hiermee toch nog wat baardgroei op gang.
Succes en laat maar weten wat je er vind.
Texman :)>
 

Michael86

Baard
Minstens 2 maand niet scheren. Ook niet onder de baard en zie wat het geeft. (Dat stuk onder je oren dat Texman beschrijft desnoods wel)
Ik zou toch al zeker tot de feestdagen eraf blijven. Maar voor 6 weken is dit zeker een goed begin (Y) :)>
groetjes
 

Steve89

Stoppelbaard
Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik (af en toe) wat baardbalsem of een beetje shea butter.


@Texman Je zei dat je iets op mijn foto had aangegeven, maar dit is voor mij niet zichtbaar
 
Banner image
Top