Bossman

Aanmelding nader beschouwd

Discussie in 'Forumgerelateerde suggesties en opmerkingen' gestart door Renem, 12 mrt 2018.

1. Renem

Renem Baard

Toen ik me aanvankelijk aanmeldde voor dit forum koos ik voor aanmelding via FB-login.
    Dat gaat prima zolang FB open staat op een ander venster, maar dat gaat niet prima op mijn telefoon of tablet waar FB een aparte app is en het forum gewoon in de browser opent.

Nu kan ik wel een gewone email-login maken, maar hoe wordt die dan gekoppeld aan mijn bestaande account?

Iemand van het beheer/modteam een idee?

Vriendelijke groet, René

2. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Geen idee hoe je zou kunnen switchen tussen een FB-login en een nieuw aangemaakte email-login :oops:.
    Vraag ook nog nooit eerder gehad moet ik zeggen :)>

3. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Geen flauw idee.
    Ik ben al geen fan van aanmeldingen via FB, aangezien FB naar eigen believen je account kan blokkeren of verwijderen en je dan geen toegang meer hebt tot de media, waar je je via FB hebt aangemeld.
    Mocht je denken, dat het loos gemopper is: FB heeft per ongeluk een account van me afgesloten met 4.000 FB-vrienden, zodat ik mijn zakelijk account met 2.000 volgers niet meer kan beheren. Het is FB nu al 6 maanden niet gelukt dit te herstellen.

Probeer gewoon een mail-login te maken en kijk of je deze kunt koppelen of wacht even een antwoord van @Baardforum Admin af.

Renem vindt dit leuk.
  4. Renem

Renem Baard

Yep, mail login kon gewoon door aan te geven dat ik mijn ww was vergeten.

Instructies via mailtje met ww reset gevolgd en gaan met die banaan. (Y)

Dank voor het meedenken.

Vriendelijke groet, René

Gunter en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  5. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Mooi zo, goed nieuws.
    Fijn dat het gelukt is. (Y)

Renem vindt dit leuk.
  6. DNA76

DNA76 Baard

de nieuwe problemen van deze tijd :)

Renem vindt dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina