(18 jaar) gaat dit binnenkort wat worden?!

Baardsterdam

Volle Baard
Ik ben net 18 en wacht voor mijn gevoel al eeuwen tot het eindelijk ECHT wat word.... hoelang denken jullie nog voordat het echte dikke haren worden?
Minstens 25 jaar...
Wat helpt: veel scheren en regelmatig masturberen. Voor de rest:
Geduld is een schone zaak.
 

Texman

Koning Baard
Ha @sgk,
Dat je graag een mooie volle baard wil dat begrijp ik maar helaas ben je daar nu nog te jong voor.
Maar er is ook goed nieuws want op je foto zie ik dat je baard zich overal begint te ontwikkelen.
Dit gaat echter heel langzaam dus je moet nog even geduld hebben.
Hou er maar rekening mee dat je nog een paar jaar moet wachten tot dat je een goede baardgroei hebt. Maak je er niet druk over en geniet van je jeugd want die is zo voorbij.
Texman :)>
 
Goeienmiddag jongeman,

Uit je foto's kan je duidelijk zien dat je een lichte baardgroei heb. Het kan je idd een gevoel geven dat het eeuwen duurt, snap hoe het voelt.

Als je het lang laat groeien, kan dat mischien niet verzorgd uitzien. Spreek uit ervaring, klasgenoten/ouders mischien een vriendin zullen je vaak aanspreken. Als je jouw haargroei wilt veranderen naar een zware baardgroei. Koop een trimmer, trim jezelf om de 3 dagen op 4mm per keer. Je gaat zeker binnen een half jaar vooruitgang zien en je zult eerder complimenten krijgen dan haat. Als je een half jaar verder bent, zal die snoor kweken easy voor je zijn.
 

Giant

Zware baard
Je snor begint goed. Dus geduld hebben.
Toen ik jou leeftijd had was mijn snor ook nog niet wat die nu is.
 
Goeiemiddag jonge man! Je hebt het toch niet opgegeven he? Wat heb je nu gedaan? Je wilt toch niet zeggen dat je de moed hebt opgegeven of wel soms?
 
Banner image
Top