1 week zit er pas op

Ger

Baard
Goedendag heren. ondanks mijn geplande startdatum van 1 januari zit er nu pas 1 week op. Reden is een verblijf op een camping, overigens met het weer van de afgelopen dagen geen plezier. Mijn elektrische shaver is waardeloos slecht, van die mijnheer die ooit met gloeilampen begon. Met warm water en een mesje had gekund hier, maar vind het douchegebouw bij uitstek een plek om weinig te komen. Overigens alles is primitief, net niet met wat houtjes en stenen een vuur zien te maken. Nu ga ik overdrijven en dat is niet de bedoeling. Kampeerders prima, alleen voel mij er zelf geen. Idem dito een baardman. Eens zien of het tot wat beter resultaat nog komt.
Mijn kinderen zijn volwassen en het huis al uit. Een partner heb ik momenteel niet, kan wellicht wat makkelijk zijn vooral in de beginfase van niet meer scheren. Ik log zo af en toe eens in, plezierig forum wel. Met groeten, Gerard

Excuses voor de liggende foto, op mijn bureaublad staat hij goed. Ik zal nog een proberen uit te vinden hoe het wel moet :)
 

Bijlagen

  • IMG_0508.JPG
    IMG_0508.JPG
    277,7 KB · Weergaven: 45

Hartenheer

Zware baard
Ik heb vroeger verschillende apparaten gebruikt, ook van verschillende merken.
Ze hielden het bij mij maximaal een jaar vol en moest de kop volledig vernieuwen omdat ze totaal versleten waren. Zelfs het aluminium die de mesjes voor de huid moesten beschermen begonnen te scheuren.

Nat scheren is geen optie, daar reageert mijn huid enorm slecht op.
Dus een goede reden om een baard te laten staan. (Y)
 
  • Like
Reactions: Ger

Ger

Baard
Bedankt voor de aardige reacties ! Morgen van een tijdelijke toercaravan naar wat meer comfort, chaletje. Eerst eens de wasmachine aanzetten, lekker lang douchen, maar niet scheren :)
Als jongetje zag ik mijn vader dikwijls beneden bij het aanrecht staan, met scheerkwast, zeep en old spice of fresh up, de merken van toen. Mijn vader moest zich vaak twee keer scheren op 1 dag, Lubberiaanse baardgroei. Ik heb dat niet van hem geërfd, maar ga toch eens kijken wat het gaat opleveren. Maar grijs zal het gaan kleuren name, zal ook wennen zijn. Herinner mij de periode dat ik soms de weinige grijze borstharen uit trok voor ik naar mijn LAT vriendin ging. Op een gegeven moment ga je het niet meer redden, dan is het afscheren het borsthaar. Nooit gedaan.
Zondagavond, wat rustiger nu, de weekendgasten met kinderen zijn alweer naar huis, de forse wind doet de caravan af en toe wat schudden en de luifel klapperen, tijd voor koffie in een plastic beker met een oor, aardewerk kan immers kapot gaan in zo'n sleurhut. Open wifi, werkt momenteel goed, dus Netflix een docu afkijken
Peter and the farm. Een inkijkje in het leven van een biologische boer, bewogen bestaan geleid, nu 68 jaar. Stoere kop met een prachtige baard
Met groet aan jullie allen
 

Ger

Baard
IMG_0542.JPG

Dag 11
Ik ben nog aan boord
Toercaravan verlaten
Ben aan het overbruggen na verkoop van mijn huis
Nu een chalet, eigen douche etc
Die douche ga ik eens goed benutten vandaag wat extra lang
Ik zal wel in de lastige fase gaan belanden tuusen houden of er af halen
Inclusief jeuk. In die zin heb ik mij hier al ingelezen
Op zoek naar beter internet vanaf morgen
Mvg
 
Laatst bewerkt:

Ger

Baard
Dag 17, de rommelige fase zal nog wel even een poos duren
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    289,3 KB · Weergaven: 18
  • 2.jpg
    2.jpg
    305,2 KB · Weergaven: 17

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Een foto van alleen een kin en bovenlip zegt inderdaad niet zoveel, als een plaatje van het gehele hoofd, zodat er ook over een baardvorm te oordelen valt.
 
Banner image
Top